پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس فتای استان بوشهر از شناسایی عامل انتشار فیلم و تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی خبر داد.به گزارش فکرشهر، داریوش پورسعید با اعلام این خبر اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتای استان بوشهر برابر رصد فضای مجازی و اقدامات فنی و اطلاعاتی، مدیر وبلاگی که اقدام به انتشار فیلم‌ها و تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی می‌کرد را شناسایی کردند.وی بیان کرد: در تحقیقات گسترده انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتای استان بوشهر، عامل انتشار فیلم‌ها و تصاویر غیراخلاقی که ساکن شهرستان دیر از توابع استان بوشهر بود را پس از شناسایی با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتای بوشهر انتقال دادند.
کد خبر: ۷۵۰۲
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰

فکرشهر: رئیس پلیس فتای استان بوشهر از شناسایی عامل انتشار فیلم و تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش فکرشهر، داریوش پورسعید با اعلام این خبر اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتای استان بوشهر برابر رصد فضای مجازی و اقدامات فنی و اطلاعاتی، مدیر وبلاگی که اقدام به انتشار فیلم‌ها و تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی می‌کرد را شناسایی کردند.

وی بیان کرد: در تحقیقات گسترده انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتای استان بوشهر، عامل انتشار فیلم‌ها و تصاویر غیراخلاقی که ساکن شهرستان دیر از توابع استان بوشهر بود را پس از شناسایی با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتای بوشهر انتقال دادند.

این مسئول انتظامی افزود: متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد ولی با توجه به شواهد و قرائن به انتشار فیلم‌ها و تصاویر مبتذل در فضای مجازی اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر در پایان گفت: متهم به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر