چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
وی که پیش از این زمزمه هایی از حضورش برای پست های ریاست و معاونت اداره کل ورزش و جوانان نیز مطرح شده بود، متولد شبانکاره می باشد و به جزء فعالیت های ورزشی، ریاست و عضویت...
کد خبر: ۷۵۰۵
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۳

فکرشهر: پس از چندین گمانه زنی و تعیین زمان، تغییرات مدیریتی بالاخره به ورزش و جوانان دشتستان رسید.

به گزارش فکرشهر، بعد از ظهر فردا، چهارشنبه، 28 آبان ماه، نادر آزاده به عنوان رییس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان دشتستان معرفی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، آزاده که از نیروهای بومی و با سابقه در حوزه ی ورزش شهرستان دشتستان می باشد، فردا رسما جایگزین علی حاجیانی خواهد شد.

وی که پیش از این زمزمه هایی از حضورش برای پست های ریاست و معاونت اداره کل ورزش و جوانان نیز مطرح شده بود، متولد شبانکاره می باشد و به جزء فعالیت های ورزشی، ریاست و عضویت شورای شهر شبانکاره و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد دشتستان را نیز در کارنامه دارد.

نادر آزاده همچنین سابقه ی بازیکنی در تیم های فوتبال برق شبانکاره، برق برازجان، تیم منتخب جوانان دشتستان و استان بوشهر، ریاست هیات فوتبال شهرستان دشتستان، ریاست تربیت بدنی شبانکاره، عضویت در هیات رییسه ی هیات فوتبال استان بوشهر، عضویت در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان و ریاست هیات شنا و واترپلو دشتستان را نیز در پرونده ی ورزشی خود ثبت کرده است.

آزاده جایگزین علی حاجیانی می شود که از بهمن ماه 1391 در این سمت حضور داشته است.

به گزارش فکرشهر، آیین تودیع و معارفه ی روسای اداره ورزش و جوانان دشتستان ساعت 15:30 دقیقه ی فردا، با حضور مسئولین و ورزشکاران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر