جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون وزیر بهداشت در دشتستان گفت: دستگاه سی تی اسکن و تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان شهید گنجی برازجان افزایش می‌یابد...
کد خبر: ۷۵۰۶۲
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۳

فکرشهر: معاون وزیر بهداشت در دشتستان گفت: دستگاه سی تی اسکن و تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان شهید گنجی برازجان افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، علیرضا رئیسی در بازدید از بیمارستان شهید گنجی و مرکز بهداشتی روستای دهقائد با اشاره به کمبود‌ها از برنامه‌ریزی برای توسعه بخش اورژانس و مراقبت‌های ویژه بیمارستان خبر داد و اظهار داشت: در زمینه تجهیزات و نیروی انسانی هم این بیمارستان کمبود‌هایی دارد که تلاش می‌کنیم با افزودن متخصص بیهوشی مشکل برطرف شود.

وی با بیان این که در هفته‌های گذشته کادر درمان کشور روز‌های سختی را پشت سر گذاشته است گفت: در شرایط فعلی اندکی روند ورود بیماران به بیمارستان‌های کشور کاهش یافته است که این مهم نتیجه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است و تداوم آن بستگی به رعایت همین دستورالعمل‌ها دارد.

رئیسی با تقدیر از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب برای برگزاری عزاداری سالار شهیدان بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا و رعایت این دستورالعمل‌ها توسط ایشان اظهار داشت: در روز‌های گذشته شاهد رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی توسط هیئات عزاداری در سطح کشور بوده ایم.

معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه در شرایط فعلی بیش از آنکه نگران شروع ویروس کرونا در عزاداری‌های محرم باشیم نگران انتشار ویروس در سفر‌های غیر ضروری هستیم افزود: آنچه احتمال بروز موج جدید ویروس کرونا را در کشور افزایش داده سفر‌های غیر ضروری مردم در تعطیلات پیش روست.

رئیسی در سفر به شهرستان دشتستان از بخش‌های اورژانس icu و بخش نگهداری بیماران کرونایی بیمارستان شهید صادق گنجی و بخش‌های مامایی، مراقبان سلامت و بهداشت محیط مرکز بهداشت روستای دهقاید بازدید کرد و روند درمان بیماران کرونایی را بررسی نمود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر