پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تنگستان گفت: ایثار و از خودگذشتگی بالاترین درجات و مکارم انسانی و اخلاقی است.به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، رسول رستمی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تنگستان افزود: حافظه تاریخی بشر مملو از رویدادهایی است که انسانها برای بدست آوردن آزادی، عدالت، عزت، استقلال و سایر ارزش های والای انسانی، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.
کد خبر: ۷۵۰۸
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۲

فکرشهر:  معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تنگستان گفت: ایثار و از خودگذشتگی بالاترین درجات و مکارم انسانی و اخلاقی است.
به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، رسول رستمی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تنگستان افزود: حافظه تاریخی بشر مملو از رویدادهایی است که انسانها برای بدست آوردن آزادی، عدالت، عزت، استقلال و سایر ارزش های والای انسانی، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.

رسول رستمی افزود: واقعه عاشورا نمونه ای بارز از قیام ظلم ستیزانه امام حسین(ع) دربرابر سپاه ستم بود که برای تحقق عدالت و بدست آوردن حدیت و آزادی بر تارک تاریخ بشریت می درخشد.

وی ادامه داد: ملت متدین ایران اسلامی با تمسک به آموزه های دینی و درس های عاشورا در دوران مبارزات انقلابی و در هشت سال جنگ تحمیلی تا پای جان برای آزادی و دفاع از استقلال وطن محکم و استوار ایستادند.

رستمی با بیان ضرورت تکریم خانواده های معظم شهدا بیان کرد: تسهیل امور معیشتی برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نیازمند برنامه ریزی مدون در بخش های مختلف و با توجه شرایط سنی و نیازمندی های این جامعه هدف است.

وی راه اندازی تشکل ها و کانون های ایثارگری در قالب سازمانهای مردم نهاد را از ضرورت گسترش و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد: با توجه به تحصیلات عالیه و تخصص های مختلف فرزندان شهدا و ایثارگران در سطح شهرستان، ضروری است مشارکت گروهی و فعال آنان در قالب سازمان های مردم نهاد شکل گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تنگستان در پایان از تلاش ها و زحمات منصور زارعی، رییس اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران تنگستان تقدیر و برای ابوالقاسم قاسم نژاد رییس جدید بنیاد شهید تنگستان آرزوی موفقیت کرد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر