يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۴۶۵
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

فکرشهر: رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به دنبال حاکمیت بر تمام کشورهای عربی است و در آینده‌ای نه چندان دور کشورهای عربی که به آرمان فلسطین خیانت کردند از تصمیم خود پیشمان می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، محمد صالح جوکار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و محکومیت عادی سازی روابط بیان امارات و رژیم صهیونیستی بیان کرد: از زمانی که رژیم جعلی صهیونیستی با توطئه قدرت‌های بزرگ از جمله انگلیس شکل گرفت آنها به دنبال این بودند تا در وهله اول این رژیم را تثبیت کرده و سپس به آن مشروعیت بخشند. در سال‌های اخیر برخی از سران کشورهای منطقه که خودشان فاقد هر گونه مشروعیتی در نظام سیاسی هستند آنها را یاری کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: ما شاهد بودیم که آنها روابط دیپلماتیک سیاسی خود را به صورت پنهانی با رژیم صهیونیستی آغاز کردند و در جنگ 33 روزه به جای آن که آنها حامی گروه‌های جهادی و ملت آزادی خواه فلسطین باشند با قراردادن اطلاعات در اختیار رژیم صهیونیستی به جبهه مقاومت و جهان اسلام خیانت می‌کردند تمام این اقدامات در چارچوب سیاست‌های آمریکا صورت می‌گیرد چرا که خط قرمز آمریکایی‌ها در منطقه آسیا رژیم صهیونیستی و تامین امنیت آن است و در سال‌های اخیر برای تامین امنیت این رژیم جعلی دست به دامن متحدان منطقه‌ای خود شده است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دو دهه گذشته شاهد شکل گیری جبهه مقاومت در سطح منطقه و توسعه آن بودیم با عمق بخشی جبهه مقاومت جایگاه رژیم نامشروع صهیونیستی در منطقه به خطر افتاده و امروز برای تضعیف این جبهه اتحاد عبری- عربی در حال شکل گیری است.

وی در ادامه تاکید کرد: در سال‌های اخیر شاهد هستیم که روابط مخفیانه بین برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی در حال پرده برداری است و آنها روابط سیاسی و اقتصادی خود را علنی کرده‌اند. قطعا همانطوری که رهبری فرمودند این اقدامات خیانت به ملت فلسطین و مسلمانان است. رژیم صهیونیستی با آرمان خواهی که دارد به دنبال حاکمیت بر تمام کشورهای عربی است و می‌خواهد آنها را زیر سیطره خود قرار دهد.  اما امروز جبهه مقاومت قدرت برتر منطقه است و دیر نخواهد پایید که رژیم صهیونیستی و دولت‌های که به آرمان فلسطین خیانت کردند پاسخ خود را خواهند گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر