جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته رطوبت در شهرهای گناوه، دیلم و خارگ این استان به ۹۹ درصد رسید...
کد خبر: ۷۵۵۵۰
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته رطوبت در شهرهای گناوه، دیلم و خارگ این استان به ۹۹ درصد رسید.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت و گو ایرنا افزود: در این مدت شهرهای برازجان، بوشهر، دیر و جم نیز به ترتیب رطوبت ۸۸، ۸۰، ۷۵ و ۵۱ درصدی را تجربه کردند.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان، اهرم، خورموج نیز با ۴۳ درجه بیشترین و جم با ۲۵ درجه سانتیگراد کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در بیشتر ساعت‎ها از وقت امروز تا پایان هفته وضعیت جوی و دریایی استان به‌نسبت آرام  خواهد بوشهر و روند افزایشی شرجی و گرما نیز در این مدت ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و در برخی نقاط نیز مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در استان بوشهر خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی، گاهی جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۰۵ دقیقه بامداد، مد دریا ساعت ۱۱:۴۸ دقیقه و جزر دوم ساعت ۱۷:۳۴ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر