چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه جم با اشاره به مشکلات اشتغال در استان بوشهر، بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های استان برای توسعه اشتغال تاکید کرد.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام محمد گنجی در نماز جمعه جم با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: شاهد فعالیت‌ها و نقش ارزنده و بسیار مهم بسیج در عرصه‌های مختلف این نظام و انقلاب بوده‌ایم و همواره در دفع خطرات و ایستادگی مقابل دشمنان نقش بسیار مهمی داشته است.وی با اشاره به مذاکرات ایران و کشورهای عضور ۵+۱ خاطرنشان ساخت: مردم همواره در انتظار حل مشکلات هسته‌ای هستند و دولت نیز تلاش بسیار زیادی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات دارد.
کد خبر: ۷۵۸۰
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

فکرشهر: امام جمعه جم با اشاره به مشکلات اشتغال در استان بوشهر، بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های استان برای توسعه اشتغال تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام محمد گنجی در نماز جمعه جم با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: شاهد فعالیت‌ها و نقش ارزنده و بسیار مهم بسیج در عرصه‌های مختلف این نظام و انقلاب بوده‌ایم و همواره در دفع خطرات و ایستادگی مقابل دشمنان نقش بسیار مهمی داشته است.

وی با اشاره به مذاکرات ایران و کشورهای عضور ۵+۱ خاطرنشان ساخت: مردم همواره در انتظار حل مشکلات هسته‌ای هستند و دولت نیز تلاش بسیار زیادی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات دارد.

امام جمعه جم با تاکید بر لزوم نگاه واقع‌بینانه به مذاکرات، تصریح کرد: مذاکرات نباید باعث شکاف بین نیروهای انقلاب شود و همه باید برای موفقیت کشورمان در عرصه بین‌المللی همکاری و حمایت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه همه باید در مسیر ولایت فقیه برای پیشرفت کشور گام برداریم، اضافه کرد: بر روی حقوق مسلم ایران و از همه مهم‌تر حفظ انسجام ملی باید به خوبی تاکید داشته باشیم و رسانه‌ها و تریبون‌های عمومی باید تلاش کنند تا گل به خودی نزنند و برای انسجام بیشتر تلاش کنند.

گنجی به مشکلات جاده جم به پالایشگاه و کشته شدن افراد متعدد در این مسیر اشاره کرد و عنوان داشت: تلاش‌های خوبی از سوی مسئولان شهرستان جم و مدیران پالایشگاه جم صورت گرفته است ولی باید تلاش بیشتری انجام شود.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی شاهد وجود مشکلات زیادی در زمینه اشتغال در سطح کشور هستیم که باید همه مسئولان برای رفع مشکلات اشتغال تلاش کنند و در شهرستان جم نیز اقدامات مناسبی برای رفع این مشکل مهم صورت بگیرد.

امام جمعه جم با تاکید بر وظیفه دولت در قبال ایجاد اشتغال برای مردم، ادامه داد: استان بوشهر ظرفیت بسیار بالایی دارد و مشکل اشتغال را می‌توان با این ظرفیت‌ها به خوبی رفع کرد که نیازمند تدبیر و برنامه‌ریزی است.

وی با اشاره به وجود تعداد زیادی اسکله تجاری، ملوانی، گمرکی و بندری در استان بوشهر، تاکید کرد: توسعه بخش کشاورزی در مناطق مختلف می‌تواند بسیاری از مشکلات اشتغال استان را حل کند.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر