سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: حوزه مقاومت بسیج محرم سپاه شهرستان بوشهر اقدام به برگزاری مسابقات و ورزش‌های بومی محلی در روستای کره‌بند کرد.به گزارش فکرشهر، حوزه مقاومت بسیج محرم سپاه شهرستان بوشهر ظهر امروز با همکاری تربیت بدنی این حوزه اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی و بازی‌های بومی محلی در روستای کره‌بند کرد.این مسابقات که در رشته‌های فوتسال، تنیس روی میز، طناب‌کشی و چند بازی محلی و بومی برگزار ‌‌شد‌، بیش از 50 ‌بسیجی ‌در 4 تیم از 4 پایگاه مقاومت شرکت کردند.‌
کد خبر: ۷۵۹۵
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸

فکرشهر: حوزه مقاومت بسیج محرم سپاه شهرستان بوشهر اقدام به برگزاری مسابقات و ورزش‌های بومی محلی در روستای کره‌بند کرد.

به گزارش فکرشهر، حوزه مقاومت بسیج محرم سپاه شهرستان بوشهر ظهر امروز با همکاری تربیت بدنی این حوزه اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی و بازی‌های بومی محلی در روستای کره‌بند کرد.

این مسابقات که در رشته‌های فوتسال، تنیس روی میز، طناب‌کشی و چند بازی محلی و بومی برگزار ‌‌شد‌، بیش از 50 ‌بسیجی ‌در 4 تیم از 4 پایگاه مقاومت شرکت کردند.‌

‌تقویت و بالا بردن آمادگی جسمانی بسیجیان، تقویت روحیه دوستی و تقویت روحیه رقابت سالم از جمله مهم‌ترین اهداف این مسابقات اعلام شده است.

مسابقات و بازی‌های بومی محلی چندین سال است که به مناسبت‌های مختلف در روستای کره‌بند برگزار می‌شود.

‌اعزام تیم درمانی به روستای کره بند

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از اعزام تیم درمانی به روستای کره‌بند برای کمک‌رسانی به مردم این روستا خبر داد.

غلامرضا شهابی به خبرنگار فارس در بوشهر گفت: تیم درمانی جامعه پزشکی با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بوشهر امروز به کره‌بند اعزام شدند.

شهابی اظهار داشت: بسیج سازندگی با اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم گام‌های شایسته‌ای در راستای سلامت این مناطق برداشته است.

به گزارش فارس، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر، تصریح کرد: اعزام چنین گروه‌هایی باعث شده با مشاهده محرومیت در این مناطق توسط آنها، ما برای اعزام‌های بعدی مشکلی نداشته باشیم.

شهابی اضافه کرد: طی مناسبت‌های مختلف و در طول سال تیم‌های مختلفی به این مناطق اعزام می‌کنیم.

وی به خدمات این تیم‌ها اشاره کرد و گفت: کارشناسان تغذیه، پزشک عمومی، روانشناس و اطفال تیم پزشکی را تشکیل می‌دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر