دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وی، با اشاره به اینکه از 2 هزار و 55 واحد مسکونی دشتستان بخشی از آن ها در اراضی دولتی ساخته شده گفت: ساخت این واحدها در اراضی دولتی سبب کاهش هزینه‌ها شده که...
کد خبر: ۷۶۳۱
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت:  از  37 هزار و 853 واحد  مسکن مهراستان بوشهر تا کنون 20 هزار و 790 مسکن مهر به متقاضیان واگذار شده و اکنون 276 واحد دیگر آماده بهره‌برداری است.

به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی در نشست بررسی مسکن مهر دشتستان با بیان اینکه مسکن یکی ازمهم‌ترین نیازهای بشری است گفت: مسکن پایه و اساس درزندگی بشر محسوب می‌شودکه در این راستا باید این زیر ساخت در شهرها و روستاها برای تامین سرپناه نیازمندان تلاش شود.

وی اجرای طرح مسکن ‌مهر را از افتخارات نظام و دولت دانست و تصریح کرد: مسئولان ذیریط باید درتامین مسکن مورد نیاز مردم و در مسیر خانه‌دار کردن آنان گام تلاش کنند چرا که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم داشتن حداقل سرپناه برای زندگی است.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه دردشتستان 5هزار و 478 واحد در دستور ساخت قرار گرفته  اضافه کرد: تاکنون 3هزار و 800 واحد مسکن مهر در دشتستان به بهره‌برداری رسیده است.

رستمی، با اشاره به اینکه 769 واحد در دشتستان از پیشرفت 70 درصدی برخوردار است گفت: 769 مسکن مهر در حال ساخت دشتستان دارای پیشرفت 70 درصدی است  که 88 واحد آن تا دهه فجر امسال به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری، وی، با اشاره به اینکه از 2 هزار و 55 واحد مسکونی دشتستان بخشی از آن ها در اراضی دولتی ساخته شده گفت: ساخت این واحدها در اراضی دولتی سبب کاهش هزینه‌ها شده که لازم است مشارکت مردم در تامین سهم آورده و ایجاد زیرساخت‌های لازم بیشتر شود.

رستمی افزود: 152 واحد دیگر تا نیمه نخست سال آینده تکمیل و به متقاضیان واگذار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر