چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سقوط نخبگان و عدم مطالبه‌گری عامل عقب‌ماندگی استان بوشهر است.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در دیدار با دانشجویان دانشگاه پردیس بنت‌الهدی صدر بوشهر اظهار داشت: دانشجو و دانشگاه یک عرصه خاص و ویژه نسبت به همه عرصه‌های زندگی است چون این دوران با مقاطع قبل بسیار متفاوت است و دوره ویژه‌تری است.
کد خبر: ۷۶۴۰
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

فکرشهر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سقوط نخبگان و عدم مطالبه‌گری عامل عقب‌ماندگی استان بوشهر است.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در دیدار با دانشجویان دانشگاه پردیس بنت‌الهدی صدر بوشهر اظهار داشت: دانشجو و دانشگاه یک عرصه خاص و ویژه نسبت به همه عرصه‌های زندگی است چون این دوران با مقاطع قبل بسیار متفاوت است و دوره ویژه‌تری است.

وی اضافه کرد: در این دوره یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه قرار بگیرد، افزایش سطح دانش و سطح علمی دانشجویان است و در کنار آن باید به فراگیری مسئولیت‌پذیری پرداخته شود زیرا فراگیری دانش بدون احساس مسئولیت، امکانپذیر نیست.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر امروز عدم توسعه و عقب‌ماندگی در شهرستان و استان وجود دارد، به دلیل سقوط نخبگان و عدم وجود مطالبه‌گر است؛ باید از مسئولان مطالبه کنیم که چه کرده اند و عملکردشان چیست.

وی در ادامه پاسخگوی سوالات دانشجویان بوشهر و در ارتباط با اشتغال دانشجویان اظهار داشت: جذب معلمان در مناطق مختلف بر اساس اولویت‌ها و سیاست‌گذاری آموزش و پرورش است و معمولا اولویت با مناطق دارای کمبود معلم است.

موسوی‌نژاد همچنین از پیگیری برای موضوع کسر حقوق دانشجویان خوابگاهی و همچنین کمک به دانشجویان مددجوی بهزیستی خبر داد و اضافه کرد: برای تهیه بن کتاب برای حضور دانشجویان در نمایشگاه کتاب نیز پیگیری لازم را خواهیم داشت.

وی در ادامه در پاسخ به خواسته یکی از دانشجویان برای تکمیل پروژه سالن ورزشی این دانشگاه، افزود: مذاکراتی با مسئولان مربوطه داشته‌ایم و پیمانکار طرح مشخص ده است و به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه از پیگیری جدی برای ایجاد رشته‌های تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه خبر داد.

رئیس دانشگاه پردیس بنت‌الهدی صدر بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: این دانشگاه مقام اول کشور را در بین سایر پردیس‌های دانشگاهی فرهنگیان کشب کرده است.

کیانی از تلاش برای رفع مشکلات و نیازهای این دانشگاه با همکاری نهادها و ارگان‌های مختلف خبر داد و افزود: توسعه فضای دانشگاه را با جدیت در دستور کار داریم و تلاش داریم به توسعه عمرانی دانشگاه کمک کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه نیازهای زیادی در زمینه عمرانی داشته‌ایم، بیشتر به این سمت حرکت کرده‌ایم و این موضوع باعث شده تا از کار فرهنگی دور شویم که نیاز است برنامه‌های مناسبی در بخش فرهنگی اجرا کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر