جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۴۸۰
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۰

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: از همه مسئولان، فوتبال دوستان، مردم ، طرفداران این تیم تقاضا دارم حمایت و کمک کنند تا این تیم که هواداران فراوانی دارد از گناوه جدا نشود.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار تصویری مقام معظم رهبری با پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب در این ارتباط تصویری با بیش از یک میلیون پیشکسوت و یادگار دفاع مقدس تکریم و تجلیل از این بزرگواران را وظیفه حتمی و ملی و توصیه مؤکد دین اسلام برشمردند.

امام جمعه گناوه افزود: به تعبیر فرمایشات رهبر انقلاب هدف دشمن از شروع جنگ تحمیلی ساقط کردن نظام اسلامی و سلطه مجدد بر ایران و تجزیه کشور بود ولی ملت غیور ایران اسلامی در این دوران با دست خالی در برابر دشمن ایستاد و بدون از دست دادن حتی یک وجب از خاک وطن پیروز این جنگ نابرابر شد.

وی گفت: رهبر فرزانه انقلاب در این دیدار تصویری مدافعان حرم را نمونه درخشان از تداوم برکات دفاع مقدس و استمرار روحیه جهاد در نسل جدید برشمردند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب روحیه خودباوری و حرکت به سوی نوآوری‌های فنی و علمی را یکی دیگر از سرمایه‌های دفاع مقدس برشمردند و دفاع مقدس از ابتدا تا انتها را به عنوان عقلانی‌ترین و مدبرانه‌ترین دفاع دانستند و تاکید کردند که باید مراقب باشیم تا دشمن دفاع مقدس را تحریف نکند.

حجت الاسلام رکنی حسینی با تاکید بر لزوم همکاری همه مردم در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیان کرد: با توجه به اوج گیری شیوع ویروس کرونا، از همه مردم درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود و دیگران پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

امام جمعه گناوه با اشاره به مشکلات تیم فوتبال امید گناوه که به دلیل مشکلات مالی در آستانه واگذاری قرار گرفته است یادآور شد: از همه مسئولان، فوتبال دوستان و مردم و طرفداران این تیم تقاضا می‌شود تا کمک کنند این تیم که هواداران فراوانی دارد از گناوه جدا نشود.

وی با اشاره بر اینکه همه ما به سهم خود وظیفه حمایت از این تیم را داریم گفت: در این روزها که حل مشکلات تیم دغدغه‌ای در شهرستان بوده است با مسئولان استانی، استاندار بوشهر، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار رایزنی‌هایی انجام و صحبت‌هایی داشته‌ام تا منابعی برای نگهداری و ماندن این تیم در گناوه تأمین کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر