سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره جهاد کشاورزی دشتستان از تغییر روش‌های آبیاری نخیلات در دشتستان خبر داد.به گزارش فکرشهر، حسین قیصری در بازدید از روستاهای بخش ارم اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت کشاورزان و بهبود کیفیت محصولات کشاورزی مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.وی افزود: در دشتستان بیش از 70 درصد محصولات کشاورزی استان بوشهر تولید می‌شود و بخش ارم از بخش‌های مهم و تاثیرگذار کشاورزی در دشتستان است.
کد خبر: ۷۶۵۴
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۳:۵۰

فکرشهر: رئیس اداره جهاد کشاورزی دشتستان از تغییر روش‌های آبیاری نخیلات در دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، حسین قیصری در بازدید از روستاهای بخش ارم اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت کشاورزان و بهبود کیفیت محصولات کشاورزی مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی افزود: در دشتستان بیش از 70 درصد محصولات کشاورزی استان بوشهر تولید می‌شود و بخش ارم از بخش‌های مهم و تاثیرگذار کشاورزی در دشتستان است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی دشتستان در ارتباط با اصلاح روش‌های بهره‌برداری و افزایش بهره‌وری در حوزه آب کشاورزی سخنانی بیان کرد و افزود: احیاء قنوات و چشمه‌ها، آبیاری تحت فشار و استفاده خوب از منابع آب از روش‌های اصلاح بهره‌برداری و افزایش بهره‌وری است.

قیصری با بیان اینکه 20 کیلومتر کانال در حوزه آبیاری در بخش ارم کار نشده است تاکید کرد: تکمیل کانال‌های آبیاری در بخش ارم ضروری است و در این مسیر از همه توان موجود بهره می‌بریم.

وی یادآور شد: برای انتقال آب از لوله‌های 3 یا 4 اینچی برای روستا استفاده خواهیم کرد و از کشاورزان و بهره‌برداران منطقه ارم انتظار داریم همکاری کنند.

به گزارش فارس، مسئولان روستای خیرک شکرک ارم نیز به بیان مشکلات و معضلات خود در بخش‌های گوناگون پرداختند و خواستار رفع مشکلات موجود شدند.

تکمیل و بهسازی راه ارتباطی روستا، نبود خط آنتن دهی تلفن همراه، تسطیح راه ارتباطی به آرامگاه، روشنایی معابر، کمبود کتابخانه مسجد روستا از جمله‌ خواسته‌های مردمی است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر