پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۸۰۲
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۷

فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم قرائت خانوادگی زیارت اربعین ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۱۷ مهر در امامزاده محمدباقر (ع) بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هویت شیعی جان و قالبی تازه از اربعین می‌گیرد گفت: یکی از برجسته‌ترین عوامل تقویت هویت شیعی خواندن زیارت اربعین، زیارت کردن امام حسین (ع) در روز اربعین و پاسداشت چنین روزی در میان شیعیان اهل بیت (ع) است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: لذا با توجه به شیوع کرونا تاکید مقام معظم رهبری، قرائت خانوادگی زیارت اربعین در منازل، همزمان با روز اربعین حسینی (ع) رأس ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۱۷ مهر در امامزاده محمدباقر (ع) بوشهر از می‌شود.

وی افزود: این زیارت پرفیض به صورت همزمان در سراسر کشور، از طریق رسانه‌های استانی و ملی، ماذنه‌های مساجد و اماکن متبرکه پخش خواهد شد.

حجت الاسلام جمالی اظهار داشت: زیارت اربعین یکی مهم‌ترین سفارش‌های اهل بیت علیه الاسلام است که هرساله مردم با شور و حرارت بسیار در اربعین انجام می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: گردهمایی اربعین در تاریخ بشر و بر روی کره زمین بی‌سابقه است و این اجتماعی خاص و منحصربه‌فرد با هدفی معنوی و الهی که نظیر آن در هیچ نقطه‌ای از دنیا نمی‌توان پیدا کرد که امسال به دلیل شرایط خاص شیوع کرونا امکان برگزاری آن نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر