جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۸۶۶
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵

فکرشهر: یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتقاد باید سازنده باشد و هر حرفی باید با مستندات مطرح شود. توهین به افراد هم از نظر شرعی و هم از نظر اخلاقی غیر قابل قبول است.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، رحمت الله فیروزی درباره به کار بردن ادبیات نامناسب از سوی برخی از نمایندگان نسبت به مسئولان اجرایی، بیان کرد: توهین به مسئولان اجرایی و به کار بردن القاب نامناسب درباره آنان در قالب مطرح کردن انتقادات کار غیر اخلاقی و ناپسندی است، اگر از روند اجرای مسئولیت افراد انتقادی داریم و یا مشکلی وجود دارد باید به شیوه صحیح مطرح شده تا در نهایت به اصلاح امور منجر شود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: انتقاد باید سازنده باشد و هر حرفی باید با مستندات مطرح شود. توهین به افراد هم از نظر شرعی و هم از نظر اخلاقی غیر قابل قبول است. دور از شخصیت نمایندگان و مسئولان هست که با ادبیات نامناسب یکدیگر را خطاب قرار دهند.

نماینده مردم نطنز در مجلس تصریح کرد: باید با جهل مبارزه شود نه با فرد جاهل. اگر اشکالی وجود دارد باید آن را مطرح کرده و به دنبال راه حل برای آن بگردیم‌. اینکه ما فرد مسئول را تخریب کنیم و همه تقصیرها را به گردن او بیندازیم اشتباه است.

فیروزی در پایان تاکید کرد: هر انتقاد و نقدی باید در چارچوب اخلاق مطرح شده تا نتیجه بخش باشد. تخریب یکدیگر و توهین تنها باعث سوء استفاده دشمنان شده و مشکلی را حل نخواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر