شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۹۲۹
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

فکرشهر: فرماندار کنگان گفت: سازمان‌های مردم نهاد (سمن ها) رکن اساسی و پشتوانه جامعه و بازوان توانمند مسئولان اجرایی هستند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، سیدعلی پاک نژاد در نشست با مدیران سازمان‌های مردم نهاد کنگان با تاکید بر توسعه مشارکت‌های مردمی افزود: سمن‌ها توان و ظرفیت بالایی دارند که باید در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی آنها را به کار گرفت.

وی افزود: سازمان‌های مردم نهاد ارتباط مستقیم با جامعه دارند و لازم است از این شاخصه آنها برای توسعه مشارکت‌های مردمی استفاده شود.

فرماندار کنگان تقویت نقش سازمان‌های مردم نهاد را ضروری دانست و گفت: سمن‌های این شهرستان نیروهایی خلاق و توانمند دارند که باید به تبادل افکار و نظر بپردازند و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند.

پاک ‌نژاد ادامه داد: کارآفرینی و ایجاد اشتغال یکی از عوامل اساسی در رشد و توسعه اجتماعی و اقتصادی جامعه است و سازمان‌های مردم نهاد در فراهم کردن زمینه آموزش و حمایت از نیروهای توانمند و ماهر و کارآفرین همکاری کنند.

فرماندار کنگان به اهمیت تقویت اعتماد اجتماعی در جامعه اشاره و بیان کرد: هدف از اجرای برنامه‌های مختلف در این شهرستان، تقویت امید آفرینی و امید افزایی است.

وی به اجرای طرح برق امید اشاره کرد و افزود: این طرح انگیزه‌ای برای مدیریت مصرف انرژی توسط مردم و کاهش میزان مصرف است و باید از ظرفیت اصحاب رسانه و فضای مجازی برای آشنایی مردم با این طرح استفاده شود.

برگزاری جلسات هم اندیشی فراشهرستانی سازمان‌های مردم نهاد، امید آفرینی، شناسایی و اولویت بندی نیازها، تبادل افکار و ایده‌پردازی، حمایت از بانوان سرپرست خانوار، تکریم افراد نیازمند، اصلاح الگوی مصرف انرژی، شناسایی و معرفی جاذبه‌های گردشگری و بوم‌گردی شهرستان و کار آفرینی و ایجاد اشتغال از موضوع‌های مطرح شده در این نشست بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر