جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۲۴۰
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور فعال مدیران اجرایی در جلسات بررسی بخش‌های مختلف این استان و اهتمام جدی به حل مسائل مردم این مناطق، سبب ایجاد اعتماد عمومی به نظام می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم جمیری روز سه‌شنبه در جلسه بررسی مشکلات دهستان انگالی شهرستان بوشهر افزود: اعتماد مردم سرمایه‌ای بسیار ارزشمند برای نظام است که نمی‌توان از آن غافل شد و این مهم زمانی ایجاد می‌شود که احساس کنند که مشکل آنها رسیدگی و حل می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز کشور در شرایط دشوار تحریم و موانع قرار دارد، تاکید کرد: مدیران روحیه خدمتگزاری به مردم را به عناوین یک تکلیف و یک حرکت جهادی و انقلابی که متناسب با جنس انقلاب است در دستور کار قرار دهند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: لازم است مسائل پس از شناسایی دسته بندی و اولویت بندی شود تا مسیر راه و شیوه همکاری فرمانداران، استاندار، نماینده مجلس و مدیران مالی نیز ترسیم و به حل سریع‌تر مسائل کمک شود.

جمیری افزود: در این راستا حضور و پاسخگویی مدیر دستگاه‌هایی که مسائل مورد بررسی این جلسه‌ها در حوزه اختیار آنها است لازم است زیرا نشست‌ها نه برای توجیه و دفاع از عملکرد بلکه برای راه‌حل یابی مشکلات است.

فرماندار بوشهر نیز خروجی این‌گونه جلسات با حضور دهیاران و شوراها، مدیران و نماینده مردم در مجلس را موثر و مطلوب دانست و از مدیران اجرایی خواست درصورتی که مساله‌ای در سطح دستگاه حل نمی‌شود به فرمانداری، استانداری و نماینده مجلس ارجاع کنند تا هر یک در حوزه فعالیت خود فرآیند را تسهیل کنند و به آن جنبه عملیاتی دهند.

عباس جمشیدی با قدردانی از فعالیت شوراهای اسلامی روستا و دهیاران در حل بحران‌های سیل و هجوم ملخ، گفت: شوراهای در سال‌های اخیر در حل مسائل و بحران‌ها بیش از محدوده وظایف خود با فرمانداری معاونت و همکاری داشته‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر