چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۸۳۰
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

فکرشهر: معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: چهار اثر از هنرمندان این استان به بخش نهایی سی و هفتمین جشنواره بن المللی فیلم کوتاه تهران راه یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدحسین زندویان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پس از انتشار فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران و انجام داوری، ۱۳۴ فیلم به جشنواره راه یافت که چهار اثر از استان بوشهر در بین این آثار قرار دارد. 

وی بیان کرد: فیلم های «زنان محله» به کارگردانی صادق رسولی در بخش مستند، «نوستالژیا» دنیا کرم زاده در بخش انیمیشن، «دست» عابدین رمضانی و «تابو» مهدی تنگستانی در بخش تجربی آثار راه یافته هنرمندن بوشهری به بخش پایانی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران است.

زندویان اظهار کرد: بوشهر از استان‌های مستعد در رشته فیلم‌سازی است که هنرمندان آن در جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی موفق به کسب عنوان‌هایی ارزشمند شدند.

وی افزود: معاونت هنری و سینمایی برای حضور فیلم‌سازان در جشنواره‌های مختلف همواره کنار آنها است و از فعالیت‌های فاخر آنها حمایت می‌کند.

سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سیدصادق موسوی از هفتم آبان با برگزاری نشست‌های تخصصی آغاز می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر