چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۱۱۳
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۴

فکرشهر: با درخواست رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر، بنیاد علوی مصالح و سیمان مورد نیاز برای بازسازی مغازه های تخریب شده بازارچه ساحلی دیلم در حادثه آتش سوزی ماه گذشته را تامین می کند.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم جمیری در این دیدار با اشاره به خسارت های فراوانی که در حادثه آتش سوزی بازارچه ساحلی دیلم به اموال مردم وارد شد اظهار داشت: در این حادثه سرمایه و منبع درآمد 300 خانواده به صورت کامل از بین رفت، اکثر کسبه این بازارچه با وام و قرض، کسب و کار خود را راه‌ انداخته بودند و غم انگیزتر اینکه تعداد زیادی از آنها زنان سرپرست خانوار هستند.

وی با تقدیر از بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی برای اعطای تسهیلات 100 میلیون تومانی به آسیب دیدگان این حادثه اظهار داشت: با توجه به خسارت سنگین وارد شده، جا دارد که بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان از همه ظرفیت های خود در ساخت و تجهیز این بازارچه استفاده کنند و خانواده های بسیاری که در تامین معیشت خود دچار مشکل شده اند را از نگرانی دربیاورند.

 بنیاد علوی برای زدودن گرد محرومیت از چهره مردم چغادک به میدان بیاید

جمیری با اشاره محرومیت های شهر چغادک نیز گفت: شهر چغادک از مناطق محروم استان بوشهر است که نیازهای فرهنگی و زیرساختی فراوانی دارد، با توجه به ماموریت های بنیاد علوی در زمینه محرومیت زدایی انتظار داریم این مجموعه عظیم که تاکنون منشأ خیرات و برکات فراونی برای مناطق محروم کشور بوده، برای زدودن گرد محرومیت از چهره مردم این منطقه به میدان بیاید.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، ساخت چند مجموعه فرهنگی و قرآنی، سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی با کمک قرارگاه آبادانی و پیشرفت از دیگر مواردی بود که وی برای مناطق محروم استان بوشهر از بنیاد علوی مطالبه کرد.

 سیمان و مصالح مورد نیاز برای بازسازی بازارچه ساحلی دیلم را تامین می کنیم

مدیرعامل بنیاد علوی نیز در این نشست با بیان اینکه ما براساس منویات رهبر معظم انقلاب وظیفه داریم در حوزه های اجتماعی و زیرساختی مناطق محروم و کم برخوردار فعالیت کنیم، اذعان کرد: بنیاد علوی آمادگی دارد برای بازسازی بازارچه و مغازه هایی که در حادثه آتش سوزی بازارچه ساحلی دیلم آسیب دیده اند سیمان و مصالح تامین کند.

محسن منصوری ادامه داد: یکی از زیرمجموعه های بنیاد علوی در حوزه کارآفرینی اجتماعی و اقتصادهای کوچک فعالیت می کند و آمادگی کمک برای ایجاد اشتغال با توجه به استعداد  مناطق محروم را داریم.

به گزارش فکرشهر، در ادامه پیگیری های نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی برای محرومیت زدایی در استان بوشهر، با مدیرعامل بنیاد علوی دیدار و گفت و گو کرد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر