جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۱۵۸
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۵

فکرشهر: مسئول جذب و گزینش روحانیون مستقر سازمان تبلیغات اسلامی در بوشهر از جذب و گزینش ۸۰۰ روحانی مستقر جدید در ۲۲ استان کشور در سال جاری خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام رسول عارفی زاده صبح دوشنبه در نشست کمیته جذب و گزینش روحانیون مستقر استان بوشهر اظهار داشت: جذب و گزینش روحانیون مستقر در این چند ماهه‌ای که بعد از اوایل سال ۹۹ شروع شد در مراکز ۲۲ استان انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۸۰۰ طلبه در این جذب و گزینش شرکت کردند که از این نفرات ۲۸۰ نفر تا به امروز مورد پذیرش قطعی قرار گرفتند و اقدامات لازم برای استقرار آنها فراهم شده است.

مسئول جذب و گزینش روحانیون مستقر سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: امروز در استان بوشهر ارزیابی طلاب انجام شد و با توجه به شناختی که از استان بوشهر دارم طلبه‌های خوبی برای استقرار مصاحبه دادند.

وی اضافه کرد: این مصاحبه امروز به معنای پذیرش قطعی طلاب نیست، چون ما در شیوه نامه‌ای که تدوین کردیم دو کمیته را ترسیم کردیم؛ یک کمیته، کمیته استانی و یک کمیته هم کمیته ملی است.

حجت‌الاسلام عارفی زاده ادامه داد: کسانی که در کمیته استانی پذیرفته می‌شوند، اگر امتیاز لازم رو بیاورند در کمیته ملی در بحث امامت در خدمت آنها خواهیم بود؛ یعنی محتوای آموزشی و فیلم‌های آموزشی را به آنها ارائه می‌دهیم و پس از مهلت یک هفته‌ای برای مطالعه مصاحبه مجازی به خاطر شرایط کرونایی را برای پذیرفته شدن از استان داریم.

وی اضافه کرد: امیدواریم همه نهادهایی که به نوعی با تبلیغ و مبلغ سر و کار دارند که ما امروز در کمیته استان خدمت آنها بودیم از همین نحوه گزینش استفاده کنند؛ یعنی با همین شیوه نامه پیش برویم که در کشور یک وحدت رویه‌ای در پذیرش دوستان طلبه صورت بگیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر