جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۱۸۴
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۲

فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: اتحاد، انسجام ، همدلی و همبستگی بین شیعه و سنی و سایر اقوام و مذاهب در کشور و بویژه این شهرستان بی نظیر است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عباس جمشیدی روز دوشنبه در نشست با امام جمعه و روحانیون اهل تسنن شهرستان بوشهر به مناسبت هفته وحدت افزود: یکی از ظرفیت‌ها و فرصت‌های کشور وجود مذاهب و اقوام مختلف است که در طول تاریخ با وجود دسیسه‌ها، توطئه‌ها و تفرقه افکنی‌های دشمنان همیشه اتحاد، انسجام و همبستگی خود را حفظ کردند.

وی اضافه کرد: امنیت و پیشرفت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه حاصل وحدت مردم است و باید از ظرفیت علمای اهل سنت در آئین های ملی و مذهبی بوشهر استفاده شود.

جمشیدی اظهارداشت: آبرسانی و گازرسانی به مناطق روستایی و استمرار طرح تحول نظام سلامت از راهبردهای دولت تدبیر و امید است و دولت برای حل مشکلات مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده می کند.

وی عنوان کرد: فرمانداری در حوزه شوراها و دهیاری‌ها هیچ گونه دخالتی یا اعمال نظری نمی‌کنند.

جمشیدی ادامه داد: وظیفه ما فارغ از هر نگاهی خدمت به مردم است و از این رو در توزیع اعتبارات عدالت و مساوات سر لوحه قرار گرفته است.

فرماندار بوشهر مردمداری را یک اصل مهم و اساسی در نظام دینی دانست و بیان کرد: بزرگترین افتخار برای یک مسئول در کنار مردم بودن است و با پیگیری مطالبات مردم، تلاش برای احقاق حقوق آنها کند.

وی همچنین با قدردانی از تلاش‌های پیشگامان عرصه کنترل و مقابله با ویروس کرونا تلاش کرده اند از مردم درخواست کرد به تصمیم کمیته‌ امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص  اعمال محدودیت در تعطیلات پیش رو احترام و قانون ابلاغی را رعایت کنند.

دوازدهم ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر بزرگوار اسلام به روایت اهل سنت و هفدهم ربیع الاول سالروز میلاد آن حضرت به روایت شیعیان است و هفته بین این دو تاریخ به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر