چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۲۱۴
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳

فکرشهر: به مناسبت ۱۳ آبان‌ماه مراسم و برنامه‌های متنوعی در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار شد که اغلب برنامه‌ها با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مراسم ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در نقاط مختلف استان بوشهر به صورت مجازی و یا حضوری برگزار شد.

مردم استان بوشهر در روز ۱۳ آبان خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند و فریاد مرگ بر آمریکا در نقاط مختلف استان طنین‌انداز شد.

امسال به خاطر شرایط کرونا اغلب برنامه‌ها با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار شد ولی مردم استان همچنان مرگ بر استکبار جهانی را با صلابت فریاد زدند.

حضور گسترده نیروهای انقلابی در فضای مجازی

معاون سیاسی سپاه استان بوشهر اظهار داشت: ۱۳ آبانماه نماد فریاد بزرگ ملت ایران علیه شیطان زمان است. شعار مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سیاست‌های خبیثانه دولت مردان فاسد آمریکایی، یعنی مرگ بر قاتلان پشت صحنه کودک کشی در فلسطین، یمن، عراق، سوریه، افغانستان و....

محمد رضایی اضافه کرد: یکی از اصول اساسی و خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی حمایت از مظلوم در مقابل ظالم است و امروز در واقع منشأ ظلم، شرارت و تمام سیاست‌های ضد حقوق بشری از درون اتاق فکر سیاستمداران صهیونیستی حاکم بر کاخ سفید بیرون می‌آید.

وی گفت: یکی از مواردی که جریان تحریف به دنبال آن است حذف و یا کمرنگ کردن شعار مرگ بر حاکمان کاخ سفید است که باید از آنها پرسید مگر چه ارتباطی بین شما و سیاست‌های خبیثانه، ظالمانه و متجاوزانه آنها علیه ملت‌ها وجود دارد که از شعار مرگ بر آمریکا به عنوان نماد شیطان می‌ترسید.

معاون سیاسی سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ترسو بودن و عدم عزت داشتن از خصایص جریان لیبرالی است این نگاه قابل درک است اما بدانید مرگ بر سیاست‌های شیطانی آمریکا محصول تجربه بزرگ ملت ایران بخاطر جنایت‌های این دولت خبیث علیه ملت بزرگ ایران طی ده‌ها سال گذشته است.

وی بیان کرد: امروز و طی ماه‌های گذشته شاهد بودیم که خود مردم آمریکا نیز در اعتراضاتی که داشتند شعار مرگ بر آمریکا سر دادند و پرچم این کشور را به عنوان نماد ظلم و جنایت حاکمان بر کاخ سفید به آتش کشیدند.

رضایی اضافه کرد: امروز به برکت حضور گسترده نیروهای انقلابی در فضای مجازی، شعار مرگ بر سیاست‌های شیطانی آمریکا را به واسطه همین فضا تا آن‌سوی دنیا فریاد خواهیم زد.

همایش مجازی استکبارستیزی در بندر دیر

امام جمعه بندر دیر صبح سه‌شنبه در همایش استکبارستیزی که به صورت مجازی از مزار شهدای گمنام بندر دیر برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع)، اظهار داشت: باید از شخصیت پیامبر اسلام الگو گرفته و ایشان را اطاعت و نصرت نمائیم به این مضمون که از ساحت مقدس آن حضرت دفاع کنیم و در مقابل کسانی که به‌نام آزادی بیان به آن حضرت اهانت و جسارت می‌کنند، بایستیم.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی افزود: وظیفه ما دفاع از ساحت مقدس آن حضرت با افشاگری و روشنگری نسبت به چهره مدعیان دروغین آزادی بیان است و در امت اسلامی نیز به تبعیت از پیامبر وحدت خود را تقویت کنیم.

وی با گرامی‌داشت ۱۳ آبان ماه روز استکبارستیزی، عنوان کرد: در این روز سه واقعه تاریخی تبعید حضرت امام (ره) بدلیل اعتراض به لایحه ننگین کاپیتولاسیون، کشتار دانش‌آموزان خواستار بازگشت حضرت امام (ره) و سالروز تسخیر لانه جاسوسی است که ابهت و اقتدار و هیمنه آمریکا در هم شکسته شد.

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه سفارت آمریکا مرکزی برای هدایت عملیات خراب‌کارانه و تجزیه‌طلبی در کشور بود، خاطرنشان کرد: اغتشاشات و آشوب‌هایی که در سطح کشور بود از همین لانه جاسوسی آمریکا هدایت می‌شد.

وی با اعلام اینکه روز ۱۳ آبان روزی بسیار بزرگی در تاریخ انقلاب ما است، افزود: ما امروز در ۱۳ آبان ۹۹ شاهد هستیم که رژِیم آمریکا رو به زوال و فروپاشی و افول این کشور آغاز شده است.

حسینی با اشاره به اینکه امروز در بحث انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، آنها مورد تمسخر جهانیان واقع شده‌اند، افزود: کسانی که به انتخابات آمریکا دل بسته‌اند و فکر می‌کنند که اگر این آقا رأی بیاورد چه می‌شود، این‌ها هشدار رهبر معظم انقلاب را باید مجدداً بشنوند و درس بگیرند که دل سپردن به بیگانگان چه دموکرات و چه جمهوری‌خواه، خودفریبی است و ما در چهار دهه از پیروزی انقلاب تاکنون هیچ خیری از آمریکایی‌ها ندیده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه ما نباید دلمان را به این مسائل خوش کنیم، ابراز کرد: با بیداری، هوشیاری، بصیرت و استقامت ملت ما شاهد زوال آمریکا و حکومت خودکامه آمریکا خواهیم بود.

شعار «مرگ بر آمریکا» همیشه زنده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر نیز در این مراسم مجازی، گفت: امروز در تاریخ کشور ما روزی به یادماندنی است و هیمنه و قدرت آمریکا شکست و عزت ملت ایران زنده شد.

مصطفی فخرایی با اعلام اینکه امروز آمریکا بر سر انتخابات در آستانه جنگ داخلی است، افزود: شعار «مرگ بر آمریکا» همیشه زنده است و ملت بزرگ ایران همزمان محکم و استوار و قاطع «مرگ آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهد و این شعارها را فراموش نخواهیم کرد.

وی بیان کرد: ما امروز در جنگ اقصادی هم قرار داریم و از همه مسؤولین می‌خواهیم مجاهدانه حاضر شوند و امید به خارج نداشته باشند و در بعد اقتصادی در صحنه و یاری‌گر ملت باشند تا از این مرحله مهم تاریخی نیز عبور کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر اضافه کرد: نتیجه انتخابات آمریکا هرچه باشد برای ما فرقی نمی‌کند و سگ زرد برادر شغال است.

وی تأکید کرد: ملت ما در مقابل آمریکا فرهنگ مقاومت را در پیش گرفته و در کنار ولایت‌فقیه و رهبری فرزانه انقلاب تا نتیجه نهایی به پیش می‌رود.

زنجیره انسانی در دلوار

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس ساحل دلوار زنجیره انسانی برگزار شد.

حجت الاسلام علی زاهد دوست در این مراسم گفت: پذیرش ذلت و عادی‌سازی روابط توسط حکام مرتجع و خائن امارات متحده عربی و بحرین با رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی خیانتی آشکار به آرمان رهایی قدس شریف و فزاینده تهدیدات این رژیم نامشروع در منطقه است.

امام جمعه دلوار افزود: بی شک ملت همیشه در صحنه جمهوری اسلامی در حمایت از فلسطین و خنثی کردن تهدیدات، واکنشی در خور و پاسخی کوبنده به این خیانت آشکار خواهند داد.

وی اظهار داشت: یوم الله ۱۳ آبان روز مناسبی است تا به رفتار استکباری ترامپ قمارباز در وادار نمودن حاکمان ذلیل و سرسپرده حاشیه خلیج فارس در جهت عادی سازی روابط، قاطعانه پاسخ دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر