جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۲۲۲
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: امروز دشمنان اسلام با ترفندهای مختلف سعی دارند نام پیامبر (ص) را از بین ببرند ولی آنها هرگز نمی‌توانند مانع نفوذ این دین شوند و به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در آیین جشن وحدت در امامزاده سلیمان بن (ع) این شهرستان افزود: بشریت به این نتیجه رسیده که پیامبر گرامی اسلام (ص) مایه نجات آنها است و  نام و وجودش مبارکش برای همه جهانیان رحمت است.

وی با گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت:  در تاریخ انقلاب اسلامی ۳ حادثه مهم در ۱۳ آبان شامل تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۵۸، تبعید امام از ایران به ترکیه در سال ۱۳۴۳ و شهادت دانش آموزان در سال ۵۷ رخ داده‌است که هر کدام از آنان  در دوره وقوع،  تأثیرگذاری خاص خود را در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی داشته‌اند.

رکنی حسینی افزود: زوایای مختلف این رویداد مهم ملی باید برای نسل جوان بازگو و بیان شود.

امام جمعه گناوه بیان کرد: توطئه‌ها، تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی ادامه دارد اما ملت با وحدت و یکپارچگی و استقامت و به یمن برکت نبی رحمت (ص) از این پیچ تاریخی با پیروزی عبور خواهد کرد.

وی بر  رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم تاکید کرد و گفت:  رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای شیوع کرونا در اسفند ۹۸ به مردم توصیه و تاکید کرد صحیفه سجادیه را قرائت کنند و در دیدار اخیر با اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا نیز لزوم دعا و استغفار و تضرع به درگاه خدا را یادآوری کردند.

تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و مولودخوانی به همراه تقدیر از خادمان سلامت شهرستان گناوه که در ایام محرم و صفر در توزیع ماسک و ساماندهی و نظارت بر این ایام همکاری داشتند، در این آیین معنوی برگزار شد.

ویژه برنامه جشن وحدت به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت به همت اداره اوقاف و امورخیریه، تبلیغات اسلامی، شورای هیات‌های مذهبی و هیات امنا امامزاده سلیمان بن علی (ع) گناوه  به صورت مستقیم از فضای مجازی پخش شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر