دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۲۸۰
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

فکرشهر: فرمانده کل سپاه گفت: به دنبال فرمان مقام معظم رهبری درباره کنترل قیمت‌ها با کمک بسیج، قرارگاهی بانام "هفدهم ربیع " تشکیل شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار حسین سلامی در حاشیه نشست هماهنگی و هم افزایی ظرفیت‌های سپاه و بسیج و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در بحث کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی‌ها و لبیک به منویات مقام معظم رهبری در مصاحبه اختصاصی افزود: این قرارگاه با حضور وزرای جهادکشاورزی، صمت، دادگستری و دادستان کل کشور و همه دستگاه‌های نظارتی و امنیتی که در این مساله درگیر هستند تشکیل شد.

فرمانده کل سپاه گفت: ما در جلسه‌ای نحوه و سازوکار مشارکت همه نهاد‌ها برای کنترل زودهنگام و موثر قیمت‌هایی که بی رویه بالا رفته است را مورد بررسی قرار دادیم تا اقدامات آغاز شود.

وی گفت: مباحث بسیار خوبی در این جلسه رد و بدل شد و تصمیماتی هم گرفته شد.

فرمانده کل سپاه در ادامه افزود: از همین فردا به یاری امام زمان تمام تصمیمات عملیاتی خواهد شد و قرار شد دوستان در وزارت صمت و وزارت جهادکشاورزی تعامل و هماهنگی نزدیکی با بسیج داشته باشند و در واقع بسیج نقش خودش را در نظارت و بازرسی و در خصوص عرضه مستقیم کالا به مردم به عهده بگیرند.

سردار سلامی گفت: سپاه ظرفیت‌های متنوعی در اختیار دارد که در این موضوع برای کمک به این دو وزارتخانه بسیج خواهد کرد تا کار پیش برود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر