سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران:
کد خبر: ۷۸۳۰۶
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۱

فکرشهر: مدیرکل دانش آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: بانوان دانش آموخته درصورت الگو گیری ازنقش شیر زنان جهان اسلام، در جامعه کنونی می‌توانند تاثیرات بی بدیل و تاثیرگذاری داشته باشند.

به گزارش ایرنا، مرتضی برگستان روز پنجشنبه در جمع دانش آموختگان شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان افزدد: برای استفاده درست از این ظرفیت لازم است وضعیت دانش‌آموختگان شناسایی و مورد ارزیابی قرار گیرد.

 وی بیان کرد: پس از ظرفیت سنجی و ساماندهی در گام بعدی باید بر اساس نیاز جامعه سطح دانش و مهارت دانش‌آموختگان را ارتقا داد.

برگستان ادامه داد: مدرسه می‌تواند با ایجاد و منسجم کردن این فضا نقش تسهیل‌گری و شتاب‌دهی برای جذب خواهران در سازمان‌های دولتی و غیر دولتی داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: یکی از خصوصیات مهم دانش‌آموختگان در ورود به فعالیت‌های اجتماعی اجرا کردن سیره اخلاق نبوی در سطح جامعه است که از روی دلسوزی برای اسلام، پله‌های ایمان و تقوا را طی و موجب سعادت خود و جامعه فراهم ‌می‌سازند.

حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی افزود: با همت دانش آموختگان سرمایه معنوی و تشنه بودن جامعه نسبت به کسب معارف اسلامی باید همچنان حفظ و به آنها پاسخ کامل داده شود.

وی توصیه کرد: خواهران دانش آموخته با پیوستن در این مجموعه و ارتباط با کانون دانش‌آموختگان و استفاده از ظرفیت عظیم این گنجینه‌های معنوی حوزه خواهران باید شاهد آثار خوبی در سطح جامعه و هدایت‌گری آن باشد.

در این نشست زهرا اخوان به عنوان دبیر دانش آموختگان مدرسه علمیه خواهران برازجان معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر