سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هواشناسی استان بوشهر برای امروز تا اواسط هفته پیش‌رو افزایش ابر، بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در برخی نقاط پیش‌بینی کرد...
کد خبر: ۷۸۳۴۴
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۶

فکرشهر: هواشناسی استان بوشهر برای امروز تا اواسط هفته پیش‌رو افزایش ابر، بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در برخی نقاط پیش‌بینی کرد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز تا یکشنبه جهت جریان‌ها بر روی دریا و سواحل استان بیشتر جنوبی خواهد بود و امروز در برخی ساعات بر سرعت این جریان‌ها در قسمت‌های شمالی خلیج‌فارس افزوده می‌شود.
 
علیرضا بهادری افزود: انتظار می‌رود از امروز تا اواسط هفته پیش‌رو در ساعاتی بر تراکم ابر‌ها در آسمان استان افزوده شود و بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد در برخی از نقاط دور از انتظار نیست.
 
وی گفت: آسمان استان تا فردا کمی ابری همراه با غبار محلی، در ساعاتی وزش باد و گرد و خاک با احتمال بارش خفیف باران و رعد و برق و در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.
 
کارشناس هواشناسی استان اضافه کرد: در این مدت جهت وزش باد بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و امروز گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
 
وی عنوان کرد: ارتفاع موج دریا هم ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود که امروز در سواحل شمالی و مرکزی و در فاصله از ساحل به ۶۰ تا ۱۲۰ و گاهی ۱۵۰ سانتیمتر می‌رسد.
 
بهادری گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۶ و ۱۰ دقیقه، مد اول ساعت ۱۲ و ۴۶ دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۵ و ۱۹ دقیقه و مد دوم ساعت ۲۲ و ۵۲ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر