پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تنگستان گفت: به منظور افزایش آمادگی دانش آموزان در برابر زلزله، مسابقات امداد و نجات بین مدارس این شهرستان برگزار شود.به گزارش فکرشهر، رسول رستمی روز دوشنبه درآیین برگزاری مانورایمنی دربرابر زلزله درمدارس تنگستان افزود: برگزاری منظم و مستمر مانورهای امداد و نجات در تنگستان سبب شده است این شهرستان از شهرستان های پیشتاز در مانورهای امداد و نجات در ارزیابی های استانی قرار گیرد.
کد خبر: ۷۸۴۹
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۶

فکرشهر: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تنگستان گفت: به منظور افزایش آمادگی دانش آموزان در برابر زلزله، مسابقات امداد و نجات بین مدارس این شهرستان برگزار شود.
به گزارش فکرشهر، رسول رستمی روز دوشنبه درآیین برگزاری مانورایمنی دربرابر زلزله درمدارس تنگستان افزود: برگزاری منظم و مستمر مانورهای امداد و نجات در تنگستان سبب شده است این شهرستان از شهرستان های پیشتاز در مانورهای امداد و نجات در ارزیابی های استانی قرار گیرد.

وی ضمن تقدیر از تلاش های هلال احمر تنگستان در اجرای مانورهای امداد و نجات یادآورشد: اعضا مدیریت بحران شهرستان تنگستان همواره با جدیت در برنامه های ستاد مدیریت بحران حضور داشته و از آمادگی کامل برای کاهش اثرات حوادث و بلایای طبیعی برخوردارند.

رستمی با بیان اینکه ایران جز 10 کشور حادثه خیز جهان است اضافه کرد: وقوع چندین زلزله در شهرستان های مختلف استان بوشهر از جمله دشتی و دشتستان و سیلاب های سالانه زمستانی از جمله حوادث طبیعی در استان بوشهر است که ضروری است آمادگی در برابر این حوادث را دوچندان کرده است.

معاون فرمانداری تنگستان آموزش را کلید مدیریت بحران برشمرد و افزود: اگر نیروهای مردمی و محلی یک منطقه آموزش های لازم را فراگرفته باشند می توان در زمان طلایی کمک شایان و ارزشمندی برای حفظ جان حادثه دیدگان انجام دهند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تنگستان نیزگفت: مانور ایمنی در برابر زلزله در مدارس با هدف آمادگی دانش آموزان در مقابل زلزله و در ادامه آموزش های تئوری به دانش آموزان برگزار شده است.

علی منصوری افزود: این مانور با حضور 45 نفر نیروی امدادگر، 25 دانش آموز کمک امدادگر، و 5 خودروی امدادی برای آموزش 90 دانش آموز در مدرسه پسرانه حبشی شهر اهرم در مقطع متوسطه اول برگزار شده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر