پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۹۱۴
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶

فکرشهر: شهردار بندر بوشهر گفت: برآورد هزینه‌های تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ۱۵۰ میلیارد ریال است که ۱۲۰ میلیارد ریال آن مربوط به امسال و ۳۰ میلیارد ریال آن مربوط به پرداخت بدهی‎های سال‌های قبل است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حسین صالحیان روز سه‎شنبه در نشست بررسی وضعیت تیم شاهین شهرداری بوشهر در حضور اعضای شورای شهر افزود: به دنبال درخواست نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورا و استاندار از معاون وزیر کشور، قرار شد تا پایان فصل جاری شهرداری بوشهر تیم‌داری کند.

وی بیان کرد: در این راستا به نماینده بوشهر و استاندار بیان شد که شهرداری را تا انتها در مسیر تیم‌داری یاری کنند چراکه این مجموعه به تنهایی قادر به تیمداری نیست.

صالحیان ادامه داد: هرچند اعتبارات شهرداری ناچیز است اما با تداوم نگاه مثبت و همکاری استاندار و نماینده بوشهر بدون شک از تیم شاهین به صورت جدی حمایت می‌شود.

وی گفت: در این زمینه قول‎‏هایی به شهرداری داده شده و قرار است شهرداری برای برخی از مبلغ هزینه داری به سازمان مدیریت و برنامه ریزی مراجعه کند.

صالحیان اظهار کرد: در این ارتباط لایحه‎ای ۱۵۰ میلیارد ریالی برای کمک به شاهین بوشهر آماده شد تا از محل قول‎های مساعد مسئولان اعتبار آن تامین شود چرا که شهرداری به دلیل کمبود اعتبار نمی تواند اعتبار سایر بخش‌ها را کاهش دهد.

وی افزود: تا به اینجای کار ۴۰۰ میلیون ریال برای ثبت نام تیم‎های پایه شاهین و ۶ میلیارد ریال برای اردوی تیم بزرگسالان در تهران و کارهای اولیه پرداخت شده و ۳۵ میلیارد ریال نیز باید تا روز ۲۸ ماه آبان به تیم پرداخت شود تا به عنوان پیش پرداخت به کادرفنی و بازیکنان پرداخت شود.

صاحلیان افزود: تمام پرداخت‏‌ها به تیم شاهین با هماهنگی استاندار، فرماندار، شورا و دستگاه‌های نظارتی و براساس دستور معاون وزیر کشور انجام شده است.

شهردار بوشهر عنوان کرد: حال که شهرداری پا به عرصه تیم‌داری گذاشته باید با شدت اقدام به تیم‌داری و حضوری شایسته در لیگ دسته یک داشته باشد.

وی افزود: هیات مدیره باشگاه نیز کامل نیست که باید از سوی شورا یک نفر به عنوان نماینده و عضو ناظر برعملکرد هیات مدیره شاهین معرفی شود و همچنین در ارتباط با بقیه اعضا نیز باید با رایزنی افرادی توانمند و مسلط به کار انتخاب شوند.

شهردار بوشهر عنوان کرد: شهرداری همچنین برای سال ۹۷ و ۹۸ نیز یک حسابرس انتخاب کرده تا نسبت به حسابرسی کامل هزینه‌‎کردهای این بخش اقدام کند که این مهم برای فصل جاری نیز همزمان با فعالیت تیم اجرایی می‌شود.

صالحیان اظهار کرد: امید است با این تصمیم‌‏های لحاظ شده تیم نتیجه گیری خوبی داشته و در نهایت منجر به افزایش روحیه و نشاط در بین شهروندان بوشهری شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر