پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۰۲۰
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: طرح مدیریت و کنترل محله‌محور و خانواده‌محور همه‌گیری کرونا با نام طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از اول آذر آغاز می‌شود.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، اعضای کارشناسی، اجرایی و فنی طرح مدیریت همه‌گیری کرونا به شیوه محله‌محور و خانواده‌محور با نام «طرح شهید حاج قاسم سلیمانی» امروز در دانشگاه علوم پزشکی گرد هم آمدند تا راه‌ کار‌های اجرای بهتر این طرح را بررسی کنند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر که مسئول کارشناسی و فنی این طرح است در این نشست گفت: در این طرح برای یک جمعیت ۲۵ هزار نفری در یک محله، یک پزشک، چند پرستار و کارشناس بهداشت و ۱۰ تن از بسیجیان محل را پوشش می‌دهند و کار آنان حمایت روحی  وروانی، دارویی و شناسایی مبتلایان در نزدیکی بیمار شناسایی‌شده است.
 
دکتر سعید کشمیری با اشاره به این‌که این کار از اول آذر تا پایان سال اجرا خواهد شد، افزود: این طرح هیچ بار مالی برای خانواده‌ها ندارد و کاملاً رایگان است.
 
فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر که مجری این طرح است گفت: ۷۰۰ پایگاه بسیج و شمار زیادی از بسیجیان استان بوشهر آمادگی کامل برای اجرای این طرح را دارند و از اول آذر با نیرو‌های دیگر در این طرح همکاری کامل می‌کند.
 
سردار علی رزمجو افزود: همانند دیگر گردنه‌ها و مشکلاتی که در این سال‌ها برای ما پیش آمده، به لطف خدا و همکاری مردم و مسئولان از این شرایط هم عبور خواهیم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر