سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۰۴۶
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۸

فکرشهر: معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت رقیه (س) برازجان گفت: کتابخانه مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان بالاترین آمار ثبت کتاب در سیستم فراکاوش را از بین مدارس استان بوشهر به خود اختصاص داده است.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری کوثر، اکرم خزاعی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: در هر مدرسه علمیه وجود یک کتابخانه و کتابدار با تجربه می تواند دری از علم و خلاقیت را در ذهن طلاب باز کند.

وی در این راستا افزود: کتابخانه مدرسه علمیه حضرت رقیه (س) برازجان با قدمت ۱۶ ساله دارای بیش از ۱۴ هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف مانند تفسیری، روایی، کلامی، تاریخی، اخلاقی، تربیتی، روان شناسی، کتب مرجع و اهل بیت مورد استفاده طلاب و بانوان قرار گرفته است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت رقیه (س) برازجان اظهارکرد: تاکنون به همت کتابدار مدرسه ۳۶۵ هزار عنوان کتاب از کتاب های این کتابخانه ثبت نرم افزار فراکاوش شده است که برابر۱۰ هزار و ۴۰۰ جلد کتاب به صورت ثبت دفتری می باشد و بیش از ۷ سال است که بالاترین آمار ثبت کتاب را به لحاظ سیستمی در بین مدارس علمیه استان بوشهر به خود اختصاص داده است.

 وی گفت: کتابخانه این مدرسه علمیه مجهز به سالن مطالعه با ظرفیت 40 نفر مکانی سالم و آرام جهت مطالعه و تحقیق دانش پژوهان مورد استفاده قرار می گیرد.

خزاعی با بیان اینکه کتابخانه مدرسه به نوبه خود در سطح استان بی نظیر است، گفت: کامیپوترهای کتابخانه مجهز به اینترنت و نرم افزارهای جامع تفسیری و علوم قرانی می باشد.

معاون پژوهش مدرسه حضرت رقیه (س) برازجان در ادامه به مزیت دیگر این کتابخانه اشاره کرد و گفت: یک نسخه صحافی شده از تحقیقات پایانی و نرم افزار مقالات پایانی طلاب دانش آموخته وجود دارد که مورد استفاده دانشجویان و طلاب قرار می گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر