پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۰۶۱
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال شاهین بندر عامری گفت: این تیم در فصل و نقل انتقالات تاکنون عملکردی رضایت بخش داشته و در نخستین سال حضور خود در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور برای صعود به بالاتر تلاش خواهد کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عباس عزیزی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: تیم شاهین بندری عامری اکنون نزدیک به ۲۰ روز است که تمرین‏‌های خود را برای حضور مقتدرانه در لیگ دسته دوم فوتبال کشور آغاز کرده‌است.

وی بیان کرد: از لحاظ بدن سازی نیز این تیم تاکنون دو مرحله پشت سرگذاشته و در حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد آمادگی لازم در بازیکنان ایجاد شده‌است.

عزیزی ادامه داد: باشگاه نیز در نقل و انتقالات تاکنون حدود چهار بازیکن جذب کرده و جذب ۲ بازیکن دیگر نیز در برنامه باشگاه قرار دارد.

وی اظهار داشت: شاهین برای جذب بازیکنان با کیفیت به طور تقریبی ۸۰ درصد زمان را از دست داد و به طور طبیعی بازیکنان با کیفیت نیز در چنین مواقع معطل انتخاب تیم نمی‌مانند ولی با همه این شرایط وضعیت مطلوبی در نقل و انتقالات رقم خورده است.

عزیزی تاکید کرد: به طور کلی فلسفه فوتبال من صعود است و در هر تیمی که هدایت آن را عهده‎دار می‎شوم تنها به همین موضوع فکر می‎کنم.

 وی گفت: در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و بازیکنان و سایر عوامل باشگاه آماده حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم فوتبال کشور هستند.

تیم فوتبال شاهین بندر عامری به عنوان تیمی روستایی در سواحل خلیج فارس در فصل گذشته مسابقات موفق به صعود مقتدرانه به لیگ دسته۲ فوتبال کشور شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر