چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس فتای استان بوشهر گفت: دختری که با استفاده از اطلاعات حساب پدرش مبلغی را بصورت غیرمجاز برداشت کرده بود، توسط پلیس فتای استان بوشهر شناسایی شد.به گزارش فکرشهر، داریوش پورسعید رئیس پلیس فتای استان بوشهر در جمع خبرنگاران در ارتباط با این پرونده اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتای بوشهر در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی‌اش بلافاصله ضمن تشکیل تیم عملیاتی ویژه تحقیقات خود را آغاز کردند.وی تصریح کرد: در تحقیقات گسترده انجام شده توسط مأموران مبارزه با جرائم سایبری و انجام بررسی‌های فنی مشخص شد مبلغ برداشت شده بصورت خرید اینترنتی انجام شده است.
کد خبر: ۷۹۰۷
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷

فکرشهر: رئیس پلیس فتای استان بوشهر گفت: دختری که با استفاده از اطلاعات حساب پدرش مبلغی را بصورت غیرمجاز برداشت کرده بود، توسط پلیس فتای استان بوشهر شناسایی شد.

به گزارش فکرشهر، داریوش پورسعید رئیس پلیس فتای استان بوشهر در جمع خبرنگاران در ارتباط با این پرونده اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتای بوشهر در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی‌اش بلافاصله ضمن تشکیل تیم عملیاتی ویژه تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات گسترده انجام شده توسط مأموران مبارزه با جرائم سایبری و انجام بررسی‌های فنی مشخص شد مبلغ برداشت شده بصورت خرید اینترنتی انجام شده است.

این مقام انتظامی افزود: مأموران مبارزه با جرائم سایبری متهم را شناسایی و پس از بررسی‌های دقیق مشخص شد فرد برداشت‌کننده دختر شاکی است که با در اختیار داشتن اطلاعات بانکی پدرش، اقدام به خرید اینترنتی کرده است.

پورسعید در پایان اظهارداشت: شهروندان به هیچ عنوان اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداهند و در صورت امکان بطور مرتب رمز دوم عابر بانک خود را تغییر دهند.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر