جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره بهزیستی دشتستان استان بوشهر گفت: این شهرستان سه هزارو 918 معلول دارد که از این تعداد 74 معلول قطع نخاعی کامل هستند.به گزارش فکرشهر، علیرضا هوشیار در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: با توجه به آمار بالای معولان در این شهرستان ،همیاری و مشارکت همه مردم و دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات این قشر و آسان سازی شرایط زندگی اجتماعی برای آنها ضروری است.وی افزود: از مجموع معلولین شهرستان دشتستان یکهزارو 370 معلول مستمری بگیر، یکهزارو 800 نفر غیر مستمربگیر، 188 معلول ذهنی و 560 نفر دانش آموز هستند که بهزیستی به آنان خدمات ارائه می دهد.
کد خبر: ۷۹۲۶
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۳

فکرشهر: رییس اداره بهزیستی دشتستان استان بوشهر گفت: این شهرستان سه هزارو 918 معلول دارد که از این تعداد 74 معلول قطع نخاعی کامل هستند.

به گزارش فکرشهر، علیرضا هوشیار در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: با توجه به آمار بالای معولان در این شهرستان ،همیاری و مشارکت همه مردم و دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات این قشر و آسان سازی شرایط زندگی اجتماعی برای آنها ضروری است.

وی افزود: از مجموع معلولین شهرستان دشتستان یکهزارو 370 معلول مستمری بگیر، یکهزارو 800 نفر غیر مستمربگیر، 188 معلول ذهنی و 560 نفر دانش آموز هستند که بهزیستی به آنان خدمات ارائه می دهد.

هوشیار اضافه کرد: معلولان شهرستان دشتستان در حوزه های مختلف علمی، ورزشی، هنری و فرهنگی دارای مقام های برتر بین اللملی و ملی هستند که باعث افتخار این شهرستان است.

وی گفت: باید محیط های شهری واداری، مکان های عمومی و خدماتی و ورزشی در شهرستان برای معلولان مناسب سازی شود و در اجرای میلمان شهری این مساله مورد تاکید قرار گیرد.

هوشیاربیان کرد: بهزیستی برای ارائه تسهیلات بانکی در زمینه ایجاد اشتغال برای معلولان آماده همکاری است. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر