پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختلافات خانوادگی رنگ خون گرفت؛
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که با طرح و نقشه قبلی عموی خود را به صحنه قتل کشانده و با شلیک اسلحه به عمرش پایان داده بود 15روز پس از این حادثه دستگیر شد...
کد خبر: ۷۹۴۷
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۷

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که با طرح و نقشه قبلی عموی خود را به صحنه قتل کشانده و با شلیک اسلحه به عمرش پایان داده بود 15روز پس از این حادثه دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر، سردار "حیدر عباس زاده" گفت: اواخر آبان ماه سال جاری خانمی به هویت معلوم در تماس با پلیس از مفقودی شوهر خود در یکی از بخش های شهرستان دیلم خبرداد.
وی اضافه کرد: با آغاز تحقیقات پلیس در این رابطه غروب همان روز برادر مقتول از پیدا شدن جسد برادرش در نزدیکی روستای چاه تلخ دیلم پلیس را مطلع کرد لذا پس از کشف جسد محرز گردید با شلیک اسلحه سوزنی به شکم و سرمقتول به قتل رسیده است تحقیقات فنی پلیس وارد مرحله جدیدی شد.

سردارعباس زاده تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دیلم تحقیقات فنی و پلیسی فشرده ای انجام و افراد متعددی به عنوان مظنون احضار و مورد بازجویی قرار گرفتند.
وی بیان کرد: شواهد و مدارک مستند بیانگر نقش موثر (الف 26 ساله ) در قتل داشت که به عنوان مظنون دستگیر شده بود. فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: مظنون که پسر برادر مقتول بوده پس از انجام تحقیقات تکمیلی به قتل عمومی خود با شلیک دوگلوله اسلحه سوزنی اعتراف کرد و گفت: به علت اختلاف خانوادگی به بهانه صحبت بر سر موضوع اختلاف با عمویم، در باغ شاه قرار گذاشته و سپس او را به قتل رساندم.

فرمانده انتظامی استان بوشهراضافه کرد: سلاحی که قاتا برای کشتن عمومی خود به کار گرفته بود نیز کشف شد.

سردار عباس زاده اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تاکنون صد در صد قتل های بوقوع پیوسته درسطح استان کشف شده است و 76درصد نسبت به سال گذشته افزایش کشفیات قتل در سطح استان داشته ایم، این کشفیات مربوط به سالیان قبل بوده که با تلاش مجدانه و دلسوزانه همکارانم در پلیس آگاهی و سایر یگانهای انتظامی کشف شده است.

منبع: پایگاه خبری پلیس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر