چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آئینی با حضور فرمانده کل ارتش، مرکز آموزش تخصص‌های افسران نداجا در دوره‌های مقدماتی و عالی در بوشهر افتتاح شد.به گزارش فکرشهر، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر شنبه در این آئین اظهار داشت: امروز دستاوردهای بسیار خوبی از نیروی دریایی ارتش در سطح استان بوشهر و منطقه دوم دریایی ارتش رونمایی و افتتاح شدند که بیانگر افزایش روزافزون توان ارتش در ابعاد مختلف است.
کد خبر: ۷۹۸۰
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: در آئینی با حضور فرمانده کل ارتش، مرکز آموزش تخصص‌های افسران نداجا در دوره‌های مقدماتی و عالی در بوشهر افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر شنبه در این آئین اظهار داشت: امروز دستاوردهای بسیار خوبی از نیروی دریایی ارتش در سطح استان بوشهر و منطقه دوم دریایی ارتش رونمایی و افتتاح شدند که بیانگر افزایش روزافزون توان ارتش در ابعاد مختلف است.

امیر سرلشکر عطا‌الله صالحی ادامه داد: همچنین بازدیدی را از ناوشکن شهیدان دریادار نقدی و بایندر دو ناوشکن مستقر در اسکله ناوگان منطقه دوم نیروی دریایی داشتیم و با فرماندهان و نیروهای این ناوگروه دیدار کردیم.

وی با اشاره به افتتاح مرکز آموزش تخصص‌های افسران نداجا در بوشهر خاطرنشان ساخت: این مرکز به عنوان یک دانشگاه نقش بسیار مهمی در تولید نیروهای نظامی برای ارتش خواهد داشت.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش نیز در این آئین اظهار داشت: در قالب سفر یک روزه فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به بوشهر چهار دستاورد نیروی دریایی ارتش شامل سامانه سوختگیری بالگرد RH، موتورهای ناوشکن موشک‌انداز، برج هم‌خطی تخصصی در نیروی دریایی و کنترل آتش ناو‌های موشک‌انداز رونمایی شد.

امیر محمدرضا عباسیان به افتتاح مرکز آموزش تخصص‌های افسران نداجا در بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: در این مرکز آموزش های تخصصی در سطوح مقدماتی و عالی ارائه می‌شود.

به نوشته ی مهر، وی از ارائه آموزش‌های عملیاتی و کاربردی در مرکز آموزش‌های تخصصی افسران نداجا در بوشهر خبر داد و بیان داشت: از بخش های مهم این مرکز آموزشی می‌توان به پنج کلاس دانشجوی پایه، سیستم شبیه‌سازی آموزشی، ویدئوکنفرانس، کتابخانه، اتاق ورزش، اتاق استادان، نمازخانه و لابراتوار زبان اشاره کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر