سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۹۴۶
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶

فکرشهر: فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: گروه‌ها و اکیپ‌های حمایتی بسیج سپاه انصار الحسین ( ع) این شهرستان با آمادگی کامل در طرح شهید سلیمانی حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرهنگ شهسوار حاجی پور روز یکشنبه در این ارتباط افزود: در اجرای فرامین رهبرمعظم انقلاب، کنترل و کاهش بیماری کرونا و گسترش تحقق طرح هر خانه یک پایگاه سلامت، بسیجیان گناوه  آمادگی کامل دارند تا طرح شهید سلیمانی را با دقت و کسب نتیجه بسیار خوب اجرا کنند.

وی اظهار کرد: کنترل ویروس کرونا یکی از اصلی‌ترین اهداف این طرح است که با مشارکت بسیج و حضور مراقبان بهداشت و سلامت در محله‌های این شهرستان خدمات مراقبتی ارایه خواهدشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: در اجرای این طرح فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، بسیج سپاه، جمعیت هلال احمر، شهرداری، تعزیرات و  اداره فرهنگ و ارشاداسلامی همکاری و مشارکت دارند.

وی افزود: در کمیته عملیاتی اجرای این طرح   سه تیم مراقبتی ، نظارتی و حمایتی تشکیل شده است که هرکدام وظایف بخصوصی دارند و زیر نظر کمیته عملیاتی فعالیت می‌کنند.

حاجی پور اضافه کرد: مسئولیت تیم‌های مراقبتی برعهده مرکز بهداشت و درمان است که حوزه فعالیت آنان ارایه  خدمات پزشکی و مراقبتی به خانواده‌ها و بیماران کرونایی است.

وی ادامه داد: تیم حمایتی تحت امر بسیج  وظیفه حمایت از خانواده‌های کرونایی را بر عهده دارد و  نیازمندی‌های مالی، غذایی و کارهایی همچون خرید را پوشش می‌دهند.

فرمانده سپاه انصار الحسین ( ع) گناوه گفت: تیم نظارتی نیز زیر نظر بهداشت است که ادارات و سازمان‌های دیگر وظیفه همکاری دارند.

وی افزود: بررسی محل‌های پر تردد همچون مغازه‌ها و بازارها در زمینه رعایت بهتر دستورالعمل‌های بهداشتی بخشی از وظایف تیم نظارتی است.

حاجی پور  یادآورشد: طرح شهید سلیمانی در شهرستان گناوه از ۱۷ آذر اجرایی می‌شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر