جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی بوشهر از راه‌اندازی کارخانه رب گوجه‌فرنگی در این استان خبر داد.به گزارش فکرشهر، محمدتقی منوچهری اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در راستای حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان این بخش اهتمام دارد و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.وی افزود: دشتستان در تولید خرما رتبه اول کشوری را در اختیار دارد و سالانه بیش از 130 هزار تن خرما در نخلستان‌های این شهرستان تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شود.
کد خبر: ۷۹۹۵
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

فکرشهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی بوشهر از راه‌اندازی کارخانه رب گوجه‌فرنگی در این استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، محمدتقی منوچهری اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در راستای حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان این بخش اهتمام دارد و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

وی افزود: دشتستان در تولید خرما رتبه اول کشوری را در اختیار دارد و سالانه بیش از 130 هزار تن خرما در نخلستان‌های این شهرستان تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به مشکلات کمبود نیرو در برخی مراکز جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: جذب 69 نیروی جدید کارشناسی در این سازمان مورد تاکید قرار دارد که تاکنون مجوز 25 نیرو اخذ شده که از این تعداد دو نیروی جدید کارشناسی به شبانکاره تخصیص می‌یابد.

منوچهری از ایجاد صنایع تبدیلی در استان خبر داد و تصریح کرد: راه‌اندازی مجموعه صنایع تبدیلی موجبات بهبود وضعیت بازار فروش محصولات کشاورزی از جمله خرما و گوجه می‌شود و تاکنون برنامه‌ریزی و مطالعات خوبی در این زمینه انجام گرفته است.

وی بیان کرد: گوجه‌کاران سراسر استان نقش مهمی در تولید این محصول ارزشمند دارند و حمایت از این قشر در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی قرار دارد.

به نوشته ی فارس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از راه‌اندازی کارخانه رب گوجه‌فرنگی در استان بوشهر خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، ظرفیت لازم برای ایجاد این کارخانه را فراهم کرده‌ایم و امیدواریم در مدت زمان کوتاهی محقق شود.

منوچهری یادآور شد: از هیچ تلاشی برای حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان این حوزه دریغ نخواهیم کرد و تمام توانمندی و ظرفیت موجود را برای این مهم به کار می‌گیریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر