سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی بوشهر خبر داد:
فکرشهر: سردار حیدر عباس زاده در خصوص حادثه بوشهر گفت: جمعه شب گذشته جوانی 24 ساله در پارک شغاب بوشهر پس از درگيري با دوستش با ضربات چاقو وی را به قتل رساند ...
کد خبر: ۸۰۲۴
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل شهروند کنگانی پس از 9 سال خبر داد و گفت: همچنین فردی که جمعه شب با ضربات چاقو جوان بوشهری را به قتل رساند دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس زاده در خصوص حادثه بوشهر گفت: جمعه شب گذشته جوانی 24 ساله در پارک شغاب بوشهر پس از درگيري با دوستش با ضربات چاقو وی را به قتل رساند که در همان ساعات اوليه شناسايي و دستگير شد.

عباس زاده گفت: بامداد همان روز پليس از يک مورد چاقو خوردگي در بيمارستان تامين اجتماعي بوشهر مطلع و به محل حادثه عزيمت کرد که در تحقيقات بعدي مشخص شد فرد 25 ساله اي به هويت"س "براثر ضربات چاقو و خونريزي شديد به کما رفته و ساعتي بعد نيز فوت شد.

فرمانده انتظامی بوشهر با اشاره به دستگيري فرد ضارب در کمترين زمان ادامه داد: فرد ضارب در تحقيقات اوليه به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفته با مقتول سوار يک ماشين بوده که به دلايلي با يکديگر درگير شده و پس از مشاجره لفظي و فيزيکي، با استفاده از چاقو مقتول را مضروب کرد که نهايتا درگذشت.

به گفته وی در خصوص انگیزه اصلی این درگیری تحقیقات پلیس ادامه دارد.

دستگیری قاتل فراری پس از 9 سال

فرمانده انتظامي استان بوشهر همچنین خبر داد: فردي که در يکي از بخش هاي شهرستان کنگان حدود 9سال قبل فرد ديگري را به قتل رسانده و متواري شده بود در شهر زاهدان دستگيرشد.

سردار حيدر عباس زاده گفت: مردادماه 9سال قبل بر اثر وقوع يک فقره تيراندازي در يکي از روستاهاي شهرستان کنگان فردي به هويت" ح.ب" از ناحيه سينه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فوت مي کند.

وي اضافه کرد: پس از بررسي هاي فني و اطلاعاتي، فردي به هويت"ح" بعنوان متهم اصلي قتل که به صورت مخفيانه زندگي مي کرد و متواري بود، شناسايي و دستگيري وي در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اقدامات اطلاعاتي و پليسي منجر به شناسايي مخفيگاه و دستگيري وي در شهر زاهدان شد، ادامه داد: پس از انتقال وی به بوشهر، اين متهم در تحقيقات اوليه به قتل ارتکابي اعتراف کرده است.

منبع: پیغام

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر