چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۶۵۳
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹

فکرشهر: رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: با ظرفیت ایجاد شده از طریق سامانه اینترنتی زمینه عرضه آثار هنرمندان تجسمی این استان در سطح ملی فراهم شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، امید پارسایی فر روز شنبه در نشست شورای فرهنگی حوزه هنری استان بوشهر افزود: این سامانه فروش که با آدرس www.artartist.net  و حضور متخصصان هنرهای تجسمی راه‌اندازی و مدیریت می‌شود فرصت خوبی برای نقاشان، نگارگران، طراحان، خوشنویسان، حجم سازان، کارتونیست‌ها استان است تا در کنار بزرگان هنرهای تجسمی کشور در شرایطی برابر آثار خود را  عرضه کنند.

وی بیان کرد: تمامی آثار هنرهای تجسمی پس از ارزیابی، تایید اصالت و کیفیت قابل عرضه در سامانه فروش مرکز هنرهای تجسمی خواهند بود.

پارسایی فرادامه داد: با بیان اینکه هنرمندان تجسمی آثار ارزشمندی برای عرضه در تراز ملی دارند عنوان کرد: باید از این فرصت هم برای معرفی هنرمندان و هم برای کمک به مسائل معیشتی آنان استفاده کرد.

وی بیان کرد: هنرمندان باید ارتباط خود را با مخاطبان عمومی در جامعه تقویت کنند زیرا هر جا جامعه با هنرمندان و آثارشان بهتر آشنا شده فرصت تقویت هنر و فروش آثار و دلگرمی هنرمندان فزونی یافته است.

پارسایی فریادآور شد: هنرمندان استان بوشهر در هنرهای تجسمی در سطح ملی و جشنواره‌های مختلف رتبه‌های ارزشمندی در کارنامه دارند که این نشان از جایگاه فاخر آنان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر