جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۸۰۸
سه‌شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۲هزار و ۴۰۰ دستگاه تبلت تاکنون از طرف این اداره کل و کمیته امداد در اختیار دانش‌آموزان نیازمند این استان قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر، علیمراد کرمی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: همچنین براساس برنامه ریزی انجام شده کمیته امداد استان بوشهر باید ۲ هزار و ۱۰۰ دستگاه تبلت دیگر نیز تهیه و دراختیار این گروه از دانش آموزان قرار دهد.

وی اضافه کرد: براساس بررسی‌های انجام شده در زمان حاضر یکهزار دانش‌آموز در استان بوشهر از دسترسی به آموزش مجازی محروم هستند که بیشتر این آنها در مناطق روستایی دور افتاده که دسترسی به اینترنت و تلویزیون ندارند مستقر هستند و درسنامه در اختیار آنها قرار گرفته‌است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همچنین قرار است کارشناسان آموزش و پرورش با بررسی لازم این دانش آموزان را شناسایی و علت محرومیت آنها از آموزش مجازی را مشخص کنند.

کرمی ادامه داد: با توجه به زیرساخت‌های فراهم شده در این استان در زمان حاضر ۸۶ درصد دانش‌آموزان به شبکه شاد و به همین میزان نیز به تلویزیون دسترسی دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همچنین ۲۰ درصد دانش آموزان مقطع متوسطه نیز از آموزش حضوری برخوردار هستند.

کرمی در باره برگزاری امتحان‌های نوبت اول دانش آموزان گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده امتحان نوبت اول به صورت مجازی برگزار می‌شود فقط دانش‌آموزان پایه دوازدهم که در شهریور ماه قبول نشده‌اند امتحانات آنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: همچنین براساس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش، هرچند آموزش پایه اول ودوم ابتدایی توصیفی است اما با توجه به حساسیت این پایه‌های تحصیلی در صورت موافقت ستاد استانی مقابله با کرونا با هدف آشنایی دانش‌آموزان با معلمان در مناطق زرد رنگ با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و در قالب گروه‌های محدود چهار و پنج نفره امتحان نوبت اول آنها برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر