جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره بهزیستی دشتستان از اجرای طرح مراقبین در منزل در این شهرستان خبر داد.به گزارش فکرشهر، علیرضا هوشیار در دیدار با خانواده مددجویان بهزیستی دشتستان اظهار داشت: سرکشی به خانواده مددجویان و رفع مشکلات آنها در دستور کار این اداره قرار دارد.رئیس اداره بهزیستی دشتستان با تقدیر از مسئول دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در برگزاری چنین دیدارهایی افزود: بحث توانمندسازی از اهداف کلی این اداره و کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
کد خبر: ۸۰۸۱
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶

فکرشهر: رئیس اداره بهزیستی دشتستان از اجرای طرح مراقبین در منزل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، علیرضا هوشیار در دیدار با خانواده مددجویان بهزیستی دشتستان اظهار داشت: سرکشی به خانواده مددجویان و رفع مشکلات آنها در دستور کار این اداره قرار دارد.

رئیس اداره بهزیستی دشتستان با تقدیر از مسئول دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در برگزاری چنین دیدارهایی افزود: بحث توانمندسازی از اهداف کلی این اداره و کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه دو گروه افراد می‌توانند تحت نظر بهزیستی قرار بگیرند، خاطرنشان کرد: با هدایت و حمایت‌های شغلی می‌توان به خانواده‌های بی‌بضاعت کمک کرد تا روی پای خودشان ایستاده و از مشکلات رهایی پیدا کنند.

هوشیار از اجرای طرح مراقبین در منزل در دشتستان خبر داد و تاکید کرد: این طرح با هدف آموزش به معلولین و سالمندان در منزل که منجر به توانمندسازی‌شان می‌شود، انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: این طرح از ابتدای دی‌ماه آغاز خواهد شد و افرادی که در این طرح مشغول به فعالیت می‌شوند، دارای مدرک‌های مرتبط با بهزیستی هستند و 3 ساعت در روز به خانواده‌های معلولان آموزش می‌دهند.

به نوشته ی فارس، مسئول رسیدگی به مشکلات دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: شناسایی روستاهایی که مشکلات بسیار زیادی دارند، در دستور کار قرار دارد و تاکنون به چندین روستا به همراه نماینده مردم دشتستان در مجلس، سرکشی شده و از آنها بازدید به عمل آمده است.

سیدمحمدرضا موسوی‌نژاد با بیان اینکه پیگیری مصوبات سفرهای نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به روستاهای بخش، از وظایف اصلی مسئول رسیدگی به مشکلات مردم در بخش‌های حوزه انتخابی این نماینده است، افزود: هر روز در هفته را به یک بخش از شهرستان برای حضور و بررسی مشکلات مردم اختصاص داده‌ایم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر