پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان از راه‌اندازی مرکز ترویج زکات خرمای استان بوشهر در دشتستان خبر داد.به گزارش فکرشهر، رمضان غلامی در دیدار با مددجویان دشتستان اظهار داشت: حمایت از اقشار کم‌درآمد و مستضعف از برنامه‌های کمیته امداد دشتستان است.رئیس کمیته امداد دشتستان افزود: یکی از بخش‌های کاری که در نظر گرفته‌ایم، بحث زکات است که کمیته امداد به عنوان دبیرخانه زکات در استان‌ها و شهرستان‌هاست.وی از کسب رتبه برتر دشتستان در زکات خبر داد و تاکید کرد: شهرستان دشتستان رتبه اول در بحث زکات را کسب کرده و در کشور هم به عنوان خوبی دست پیدا کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۰۸۳
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱

فکرشهر: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان از راه‌اندازی مرکز ترویج زکات خرمای استان بوشهر در دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، رمضان غلامی در دیدار با مددجویان دشتستان اظهار داشت: حمایت از اقشار کم‌درآمد و مستضعف از برنامه‌های کمیته امداد دشتستان است.

رئیس کمیته امداد دشتستان افزود: یکی از بخش‌های کاری که در نظر گرفته‌ایم، بحث زکات است که کمیته امداد به عنوان دبیرخانه زکات در استان‌ها و شهرستان‌هاست.

وی از کسب رتبه برتر دشتستان در زکات خبر داد و تاکید کرد: شهرستان دشتستان رتبه اول در بحث زکات را کسب کرده و در کشور هم به عنوان خوبی دست پیدا کرده‌ایم.

غلامی از راه‌اندازی مرکز ترویج زکات خرمای استان بوشهر در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: این طرح با هدف حمایت از کشاورزانی که در پروسه زکات با اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری کرده‌اند، اجرا می‌شود.

مسئول دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرکشی و بازدید از خانواده‌های بی‌بضاعت، یتیم و بیماران است که بر دوش مسئولین نظام گذاشته شده است.

رضا موحدی‌فرد افزود: این بازدیدها باعث می‌شود تا از نزدیک با مشکلات و درد دل‌های این خانواده‌ها آشنا شویم.

وی رسیدگی به مشکلات مردم را از مهم‌ترین وظایف دفتر نماینده در دشتستان یاد کرد و گفت: در بازدیدهای نماینده مردم دشتستان در مجلس، مشکلات روستاها و مردم به صورت صورتجلسه تنظیم شده و به طور کامل و جدی پیگیری می‌شود.

موحدی‌فرد بیان کرد: مردم روستاهای شهرستان دارای فقر و تنگدستی زیادی هستند و همواره سعی خواهیم کرد تا مشکلات آنها را از نزدیک بررسی و برطرف کنیم.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر