چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در آیینی با حضور برخی مسئولین؛
فکرشهر: دکتر رئیسی افزود: در مدت هفت ماه اجرای طرح نظام سلامت در استان بوشهر، بالغ بر 58 هزار نفر از مزایای این طرح استفاده کرده اند...
کد خبر: ۸۱۰۶
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: طرح تحول نظام سلامت موجب کاهش میزان پرداختی بیماران بابت هزینه های بستری شده است.

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در آیین معرفی و شروع به کار پزشکان متخصص طرح تحول نظام سلامت در دشتستان اظهار داشت: سلامت سرمایه ارزشمندی برای هر جامعه است که حفظ و ارتقای آن از مهم ترین اهداف جوامع به شمار می رود.

دکتر زارع هدف همه ی جوامع را دست یافتن به توسعه پایدار عنوان کرد و افزود: محور توسعه پایدار در هر جامعه ای نیز انسان سالم است.

وی با بیان این که سلامت آحاد جامعه به عنوان یک حق در قانون اساسی مورد توجه خاص قرار گرفته است، ابراز داشت: طرح تحول نظام سلامت با مجموعه دستورالعمل ها و مراحل اجرایی آن موجب کاهش میزان پرداختی بیماران بابت هزینه های بستری در بیمارستان های وابسته به وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی شده است.

زارع ضمن تقدیر از حضور پزشکان متخصص در مراکز بیمارستانی و درمانی دشتستان از آنان خواست تا با ارتقای کیفیت ویزیت و استانداردسازی از امکانات درمانی موجود حداکثر استفاده را نمایند.

امام جمعه برازجان نیز در این آیین گفت: یکی از دغدغه های مردم به ویژه قشر محروم، درمان آن ها بود که بحمداله با اجرای طرح تحول نظام سلامت دولت حل شد.

حجت الاسلام حسن مصلح بیان داشت: با جذب متخصصین در بیمارستان شهید گنجی و سایر مراکز درمانی شهرستان از جمله مرکز درمانی 17 شهریور برازجان، زمینه بهبود خدمات رسانی فراهم شده است.

وی افزود: در همین راستا از خدمات دولت، ریاست محترم جمهوری، وزیر بهداشت و درمان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین از فرماندار دشتستان بواسطه پیگیری های آن ها تشکر و قدردانی می کنم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز گفت:در مدت اجرای طرح تحول نظام سلامت 60 درصد از افرادی که بیمه شده اند بستری شده اند و از خدمات این طرح بزرگ استفاده نمودند.

دکتر رئیسی افزود: در مدت هفت ماه اجرای طرح نظام سلامت در استان بوشهر، بالغ بر 58 هزار نفر از مزایای این طرح استفاده کرده اند.

به گزارش فکرشهر، در راستای برنامه های اجرایی طرح تحول نظام سلامت 18 پزشک متخصص و فوق تخصص جدید کار خود را در خدمت رسانی به مردم دشتستان آغاز کرده اند و اغلب تخصص های مورد نیاز را در بر می گیرند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر