جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس دانشگاه کشاورزی شهرستان دشتستان خواستار خاکسپاری یک شهید گمنام در دانشکده کشاورزی دشتستان شد.به گزارش فکرشهر، محمد مدرسی در نشست با اساتید و مدیران دانشگاه‌های شهرستان دشتستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های علمی و آموزشی و افزایش امکانات و تجهیزات در این مراکز باید مورد تاکید قرار گیرد.رئیس دانشگاه کشاورزی شهرستان دشتستان با بیان اینکه از نگاهی که به علم در سطح شهرستان می‌شود، راضی نیستم، خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرو بودن سپاه در امورات فرهنگی و علمی انتظار می‌رود سپاه و بسیج در تغییر این نگرشی که به علم می‌شود، فعال باشد.
کد خبر: ۸۱۲۷
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

فکرشهر: رئیس دانشگاه کشاورزی شهرستان دشتستان خواستار خاکسپاری یک شهید گمنام در دانشکده کشاورزی دشتستان شد.

به گزارش فکرشهر، محمد مدرسی در نشست با اساتید و مدیران دانشگاه‌های شهرستان دشتستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های علمی و آموزشی و افزایش امکانات و تجهیزات در این مراکز باید مورد تاکید قرار گیرد.

رئیس دانشگاه کشاورزی شهرستان دشتستان با بیان اینکه از نگاهی که به علم در سطح شهرستان می‌شود، راضی نیستم، خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرو بودن سپاه در امورات فرهنگی و علمی انتظار می‌رود سپاه و بسیج در تغییر این نگرشی که به علم می‌شود، فعال باشد.

وی در ادامه از فرمانده سپاه دشتستان خواستار پیگیری در زمینه به خاک سپردن یک شهید گمنام در دانشگاه کشاورزی شد و اضافه کرد: بدون تردید این موضوع می‌تواند در پیشرفت امور فرهنگی دانشگاه بسیار مؤثر باشد.

رئیس دانشگاه آزاد شهرستان دشتستان نیز در این نشست گفت: همانطوری که دانشگاه آزاد سعی در تربیت نیروهای متخصص در رشته‌های گوناگون را دارد، تلاش می‌کند امورات فرهنگی را نیز در اولویت کارها قرار دهد که در این زمینه با بسیج دانشجویی همکاری خوبی داریم.

مسعود دهدشتی افزود: بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد دشتستان فعال است و تعداد زیادی برنامه فرهنگی و اجتماعی تاکنون برگزار کرده است.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر