شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: فضای مجازی و ماهواره از جنگنده های دشمن بر علیه نظام و جوانان هستند.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: از جمله خصوصیات مومنین حقیقی می‌توان به صبر و شکیبایی اشاره کرد.
کد خبر: ۸۱۳۷
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: فضای مجازی و ماهواره از جنگنده های دشمن بر علیه نظام و جوانان هستند.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: از جمله خصوصیات مومنین حقیقی می‌توان به صبر و شکیبایی اشاره کرد.

وی در ادامه صبر را لازمه زندگی و از سفارشات دینی دانست و خاطرنشان ساخت: فرد مومن باید در زندگی فردی و اجتماعی با بهره گیری از صبر و بردباری زمینه تقرب به خدا را فراهم کند.

امام جمعه بوشهر با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام حزن و اندوه و اربعین حسینی، اضافه کرد: از خدا می خواهم ما را از پیروان واقعی آن امام بزرگوار قرار دهد و از شما عزیزان می‌خواهم مجالس عزاداری ماه صفر را با شکوه خاص برگزار کنید.

وی با گرامیداشت ۲۷ آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، اذعان داشت: تدبیر حکیمانه و الهی حضرت امام در نامگذاری این روز به نام وحدت حوزه و دانشگاه زمینه نزدیکی این دو قشر فرهیخته جامعه را فراهم کرد و این دو مرکز علمی را به هم نزدیکتر و در راه اهداف متعالی اسلام و نظام اسلامی فعال تر کرد.

هاشمی‌نژاد افزود: در اتفاقی که در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شیراز افتاد و یکی از فتنه گران ۸۸ سخنرانی کرد و هتاکی کرد، با نهایت تاسف که چنین زمینه ای برای فتنه گران ایجاد می شود که به مقدسات توهین کنند.

 وی ادامه داد: نباید درب دانشگاه به روی فتنه گران باز شود و علیه نظام حرف بزنند و مسئولان امر و دستگاه‌های امنیتی باید هوشیار باشند و نگذارند عوامل فتنه راه برایشان باز شود.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه اگر واکنش نشان دهیم می گویند علیه دولت حرف می زنید، تصریح کرد: ما علیه دولت موضع نمی گیریم؛ من قبلا هم گفتم علیه دولت حرف زدن و تضعیف دولت، شرعا درست نیست و این مردم شهید داده‌اند و خودشان هوشیارند و‌ مدافع ارزش‌ها و نظام هستند و نمی گذارند این فتنه گران به ارزشها توهین کنند.

وی افزود: از رئیس جمهور محترم می‌خواهیم چنین اتفاقاتی را دست کم نگیرند؛ هر کس به نظام دهن کنجی کند، مورد تنفر ماست و باید دغدغه دین نظام و اسلام و انقلاب داشته باشیم.

امام جمعه عسلویه ادامه داد: رییس جمهور محترم توجه کنند چه کار می‌کنند؛ حضرت آقا فرمودند که متدینین از صحنه خارج نکنید و امور را به ذی‌صلاح بسپارید.

وی تصریح کرد: ما مورد هجوم جنگ فرهنگی دشمن هستیم؛ جنگ حق و باطل همیشه بوده و هست. یکی از جنگندهای شکننده دشمن علیه ما همین فضای مجازی و ماهواره است.

هاشمی نژاد گفت: کشور ما کشور جوانی است و دشمن جوانان را هدف قرار داده و اعتقادات جوانان را دارند می‌برند و هدفشان رخنه در دین ماست و پایه‌های اعتقادی جوانان ما را هدف قرار داده‌اند که باید مدیریت کنیم و استفاده از ماهواره و فضای مجازی را به فرزندان و‌ جوانان بیاموزیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر