جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با حضور مسئولین نواخته شد؛
به گزارش فکرشهر، در این آیین که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری و در اولین روز این هفته در دبیرستان دخترانه شاهد ثارالله برگزار شد، از دانش آموزان برتر در حوزه پژوهش و تحقیق تقدیر به عمل آمد...
کد خبر: ۸۱۷۳
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

فکرشهر: فرماندار دشتستان  گفت: انسان موجودی اجتماعی است و برای جامعه خود انتظارات، اهداف و آرمانی های بالایی دارد که مهم ترین آن ها  رشد و توسعه، شکوفایی و بالندگی است.

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در آیین زنگ پژوهش در جمع دانش آموزان برازجانی بیان داشت: توسعه پایدار هر کشوری با ساختارهای علمی، آموزشی و پژوهشی آن مملکت ارتباط مستقیم دارد .

وی تصریح کرد: توسعه، بالندگی و شکوفایی هر کشوری از گذرگاه تحقیق و پژوهش می گذرد.

دکتر زارع ادامه داد: مهم ترین رکن توسعه و پیشرفت در مسیر علم و دانش، تحقیق و پژوهش است که همه کشورهای توسعه یافته دنیا از این گذرگاه عبور کرد اند، پس پژوهش و تحقیق از ارکان اساسی رشد و توسعه جامعه است.

فرماندار دشتستان اظهار داشت: باید از یافته ها و ایده های خلاق منتج از پژوهش ها در جهت اهداف ملی بهره برداری کرد.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان نیز در این آیین گفت: دانش آموزان می توانند با یک برنامه ریزی مدون و منظم و استفاده بهتر از زمان لازمه پیشرفت علمی خود را مهیا کنند و بهترین زمان ممکن برای شروع تحقیق و پژوهش دوران دانش آموزی است.

سید حسن لواسانی فرد افزود: توسعه فکر و اندیشه در راستای تحصیل و علم آموزی لازم و ضروری هر جامعه ای است.

به گزارش فکرشهر، در این آیین که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری و در اولین روز این هفته در دبیرستان دخترانه شاهد ثارالله برگزار شد، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، شهردار برازجان، مشاوران فرماندار، مدیر آموزش و پرورش دشتستان، ریس شورای اسلامی شهر برازجان و جمعی از فرهنگیان حضور داشتند.

 در پایان این مراسم از دانش آموزان برتر در حوزه پژوهش و تحقیق تقدیر به عمل آمد.

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر