پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۷۴۷
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵

فکرشهر: مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان بوشهر گفت: با هدف تحقق جهش تولید ۱۲ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌‏ها و نواحی صنعتی این استان برای بازگشت به چرخه تولید از تملک بانک‌ها خارج و به سرمایه‎گذاران جدید واگذار شد.

به گزارش فکرشهر، مهدی صفوی روز ‎شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: میزان سرمایه‎گذاری این واحدها ۵۶ میلیارد و ۵۰۵ میلیون ریال است که اکنون شمار اشتغال آنها ۴۶ نفر است و در صورت فعالیت با ظرفیت کامل میزان اشتغال واحدها به ۳۳۶ فرصت افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: بانک‌‏های ملت و صادرات، ملی، تجارت و کشاورزی بیشترین همکاری را در زمینه خارج‌سازی واحدهای تولیدی در تملک داشتند.

صفوی اظهار داشت: تعامل و همکاری این بانک‌‏ها برای واگذاری واحدهای در تملک گامی ارزشمند در جهت تحقق جهش تولید است که باید به سایر واحدهای در تملک نیز تعمیم داده شود.

وی افزود: درزمان حاضر نیز تنها ۱۲ واحد صنعتی مستقر در شهرک‎ها و نواحی صنعتی استان بوشهر در تملک بانک‎های صادرات، کشاورزی، توسعه تعاون، تجارت، ملی و ملت است.

صفوی بیان کرد: در این ارتباط انتظار می‏‌رود با توجه به شعار سال و اولویت کشور برای ایجاد رونق اقتصادی از راه تولید بزودی شاهد واگذاری ۱۲ واحد در تملک بانک‌های استان به سرمایه‌گذاران باشیم.

وی افزود: همچنین آزادسازی واحدهای در تملک یک فرصت ارزشمند برای ایجاد فرصت‎های شغلی است و با راه‎اندازی مجدد واحدها تولید در این استان نیز رونقی دوچندان به خود می‎گیرد.

صفوی اظهار کرد: در استان بوشهر با توجه به زیرساخت‌های احداث شده بستر خوبی برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم شده که در این زمینه از سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری استقبال می‌شود.

وی یادآور شد: استان بوشهر با ۱۲ شهرک و هشت ناحیه صنعتی آماده پذیرش سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر