پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: استان ساحلی بوشهر نقش مهم و موثری در تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری دارد به‌گونه‌ای که ۳۹ درصد کل تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری کشور در بنادر استان بوشهر انجام می‌گیرد.به گزارش فکرشهر، محمد راستاد در گفت‌و‌گو با تسنیم با بیان اینکه استان بوشهر جایگاه مهمی در امر تخلیه و بارگیری کالا در بنادر دارد اظهار داشت:  استان بوشهر دارای 11 بندر تجاری است که این بنادر سهم مهمی در تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری دارند.
کد خبر: ۸۲۰۰
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: استان ساحلی بوشهر نقش مهم و موثری در تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری دارد به‌گونه‌ای که ۳۹ درصد کل تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری کشور در بنادر استان بوشهر انجام می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر، محمد راستاد در گفت‌و‌گو با تسنیم با بیان اینکه استان بوشهر جایگاه مهمی در امر تخلیه و بارگیری کالا در بنادر دارد اظهار داشت:  استان بوشهر دارای 11 بندر تجاری است که این بنادر سهم مهمی در تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری دارند.

وی با اشاره به اینکه بنادراستان بوشهردارای قابلیت‌های مهمی در حوزه تجارت و بازرگانی دریایی است افزود: این قابلیت‌ها  سبب رونق اقتصادی در این استان شده بگونه‌ای که توسعه این استان در این حوزه رقم خورده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اینکه بنادر بوشهر دارای اسکله‌های متعدد تجاری و صادراتی است، خاطرنشان کرد: اسکله‌های تخلیه و بارگیری کالا در بنادر بوشهر در حوزه‌های لنج، کشتی تجاری، صادرات مواد معدنی و کشتی‌های نفتکش است که با تجهیزات مدرن و پیشرفته کالاها تخلیه و بارگیری می‌شود.

راستاد با بیان اینکه در 11 بندر استان بوشهر فعالیت‌های تجاری انجام می‌شود بیان کرد: در این 11 بندر در 8 ماه گذشته افزون بر 58 میلیون و 100 هزار تن کالا تخلیه و بارگیری شده که جایگاه استان بوشهر را در کشور ارتقا داده است.

وی گفت: اکنون 39 درصد کل کالاهایی که در بنادر کشور تخلیه و بارگیری می‌شود در بنادر استان بوشهر صورت می‌گیرد که نشان از جایگاه استان بوشهر در تخلیه و بارگیری کالاهای بندری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر