سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل بحران استانداری بوشهر گفت:ساعت ۱۹ یکشنبه شب آتش سوزی مهیبی در جنگلهای منطقه کره‌بند به وقوع پیوست که با اعزام سریع نیروهای امدادی و ماشینهای آتش نشانی این آتش سوزی مهار شد.به گزارش فکرشهر، کاظم مرادی در گفتگو با تسنیم گفت:درجریان آتش سوزی جنگل کره‌بند 30 نفر از نیروهای امدادگر برای مهار آتش و رسیدگی به آسیب دیدگان به منطقه اعزام شدند که خوشبختانه این حادثه تلفاتی نداشت و آتش حدود ساعت 20 یکشنبه مهار شد.وی افزود: متاسفانه پرندگان مهاجری که در تالاب حله در کنار این جنگل زندگی می کردند پس از آتش سوزی این تالاب را ترک کردند.
کد خبر: ۸۲۰۵
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۰

فکرشهر: مدیرکل بحران استانداری بوشهر گفت:ساعت ۱۹ یکشنبه شب آتش سوزی مهیبی در جنگلهای منطقه کره‌بند به وقوع پیوست که با اعزام سریع نیروهای امدادی و ماشینهای آتش نشانی این آتش سوزی مهار شد.

به گزارش فکرشهر، کاظم مرادی در گفتگو با تسنیم گفت:درجریان آتش سوزی جنگل کره‌بند 30 نفر از نیروهای امدادگر برای مهار آتش و رسیدگی به آسیب دیدگان به منطقه اعزام شدند که خوشبختانه این حادثه تلفاتی نداشت و آتش حدود ساعت 20 یکشنبه مهار شد.

وی افزود: متاسفانه پرندگان مهاجری که در تالاب حله در کنار این جنگل زندگی می کردند پس از آتش سوزی این تالاب را ترک کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر