جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ کارشکنی های هیات فوتبال استان بوشهر کماکان ادامه دارد؛
فکرشهر: اما پس از حضور مدعوین مراسم، کسی از هیات فوتبال شهرستان دشتستان در محل حضور نیافت و خبر رسید که محمد نجفی، رییس هیات فوتبال استان بوشهر با این انتصاب مخالفت کرده است...
کد خبر: ۸۲۲۱
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: کارشکنی های هیات فوتبال استان بوشهر برای داوران دشتستان کماکان ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر، شامگاه یکشنبه، 23 آذرماه، جلسه ای بین رییس اداره ورزش و جوانان دشتستان، رییس هیات فوتبال شهرستان و محمدحسین زاهدی فرد، تنهاد داور وسط لیگ برتری و بین المللی فوتبال استان بوشهر برگزار شد.

در این نشست با اصرار روئسای اداره و هیات فوتبال دشتستان زاهدی فرد قبول می کند برای کمک به داوری شهرستان و بازگرداندن داورانی که در اعتراض به عملکرد هیات فوتبال استان بوشهر این حرفه را رها کرده اند ریاست کمیته داوران هیات فوتبال دشتستان را قبول نماید.

پخش این خبر موجی از امیدواری را به داوری و فوتبال دشتستان گسیل داشت و البته انتقاداتی از طرف پیشکسوتان داوری را نیز به همراه داشت مبنی بر این که جایگاه زاهدی فرد بالاتر از ریاست کمیته داوران شهرستان است.

در هر حال با هماهنگی های صورت گرفته از طرف هیات فوتبال شهرستان دشتستان عصر دوشنبه 24 آذرماه، ساعت 16، به عنوان زمان معارفه محمدحسین زاهدی فرد جهت عهده دار شدن ریاست کمیته داوران دشتستان اعلام گردید.

اما پس از حضور مدعوین مراسم، کسی از هیات فوتبال شهرستان دشتستان در محل حضور نیافت و خبر رسید که محمد نجفی، رییس هیات فوتبال استان بوشهر با این انتصاب مخالفت کرده است.

البته سنگ اندازی های هیات فوتبال استان بوشهر برای داوران دشتستان و شخص محمدحسین زاهدی فرد مسبوق به سابقه است و در ابتدای فصل نیز اسم وی را از لیست داوران استان بوشهر جهت شرکت در تست داوری لیگ برتر خارج کرده بودند که با رایزنی های فراوان مسئولین شهرستان و هجمه رسانه ها مجبور به ارسال نام او به فدراسیون فوتبال شدند.

به نظر می رسید حال که زاهدی فرد توانسته با درخشش در لیگ برتر و راهیابی به لیست داوران بین المللی فوتبال ایران افتخاری برای استان و شهرستان کسب نماید این مسائل به پایان رسیده باشد اما ظاهرا اختلافات و دشتستان ستیزی معدودی افراد حاضر در هیات فوتبال استان کماکان ادامه دارد.

باید به یاد داشته باشیم که اقتدار نداشته ی مسئولین هیات فوتبال دشتستان در تصمیم گیری ها و ضعف نشان دادن رییس این هیات در مقابل خودرایی های رییس هیات استان نیز در به وجود آمدن این گونه مسائل بی تاثیر که نبوده هیچ، نقش به سزایی نیز داشته است.

شنیده ها حاکی از از آن است که مسئولین هیات فوتبال استان بوشهر قصد داشته اند با این کار زمینه تخریب داور بین المللی فوتبال دشتستان را فراهم کنند غافل از این که اینگونه موارد نه تنها موجب تخریب نمی شود بلکه محبوبیت و پیشرفت روزافزون زاهدی فرد را نیز به همراه خواهد داشت.

البته محمود سمنانی، رییس هیات فوتبال دشتستان پس از اعلام عدم موافقت با انتصاب زاهدی فرد استعفای خود را از این سمت اعلام کرده است که امیدواریم بر این امر اصرار ورزد و تا نگرفتن حق داوران و فوتبال دشتستان دست از تلاش برندارد هرچند به از دست دادن سمت ریاست وی منجر شود.

لازم به ذکر است طبق قانون، رییس هیات فوتبال استان به هیچ عنوان نمی تواند در انتصابات هیات های شهرستان ها دخالت کند، بندی از قانون که در هیات فوتبال استان بوشهر و بالاخص برای داوران دشتستانی رعایت نشده و در اغلب موارد زیر پا گذاشته می شود و همین امر، مسائل پیش آمده را پیچیده تر می کند.

به نظر می رسد فریادهای اصحاب رسانه به تنهایی برای حل مشکلات ورزش دشتستان کافی نیست و نیاز است با تدبیر فرماندار دشتستان، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان و سایر مسئولین مسائل حوزه ی ورزش و به خصوص فوتبال به زودی و ریشه ای حل شود تا رشد بیش از پیش ورزشکاران، داوران و تیم های شهرستان دشتستان را شاهد باشیم.

متن استعفای محمود سمنانی

[[{"fid":"6053","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":700,"width":394,"class":"media-element file-default"}}]]

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر