چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دکتر ارسلان زارع فرماندار دشتستان به همراهی جمعی از مسئولین شهرستانی در بازدید از کمپ ها و ستادهای اسکان مسافریت نوروزی وبوستانهای شهرستان گفت:11 بوستان شهری در دشتستان با دارا بودن امکانات رفاهی، تفریحی و بهداشتی از اولین ساعات آغاز تعطیلات پذیرای میهمانان نوروزی از سراسر کشور هستند.
کد خبر: ۸۲۶
يکشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۳

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع فرماندار دشتستان به همراهی جمعی از مسئولین شهرستانی در بازدید از  کمپ ها و ستادهای اسکان مسافریت نوروزی وبوستانهای شهرستان گفت:11 بوستان شهری در دشتستان با دارا بودن امکانات رفاهی، تفریحی و بهداشتی از اولین ساعات آغاز تعطیلات پذیرای میهمانان نوروزی از سراسر کشور هستند.

فرماندار دشتستان در این بازدیدها با حضور درکمپ های موقت استقرار و اسکان مهمانان نوروزی در مبادی ورودی شهرهای دشتستان ضمن بررسی امکانات و نحوه خدمات رسانی، با تعدادی از گردشگران و مسافران نوروزی در باره کیفیت خدمات ارائه شده گفت وگو کرد.

زارع با اشاره به این که باید از حضور مسافران نوروزی در ایام عید نوروز به بهترین شکل برای معرفی وجوه مختلف شهرستان دشتستان بهره گیری شود افزود: همه دستگاههای فرهنگی با برنامه ریزی های لازم از این فرصت نهایت بهره را برده و در معرفی قابلیت و پتانسیل های بالای شهرستان به ویژه در بخش های گردشگری و کشاورزی همه توان خود را به کار گیرند.

فرماندار دشتستان اضافه کرد: این شهرستان با 172 اثر باستانی، گردشکری، ملی و زیارتی یکی از مهم ترین شهرستان ها در جذب توریست است و در میان آثار متعدد باستانی، گردشگری و زیارتی این شهرستان، نخلستان های سرسبز، آبشارها، چشمه ها و کوه های زیبا و منظره دل انگیز اطراف سد رئیسعلی دلواری از جذابیت بیشتری بین مسافران نوروزی برخوردار است.

 

منبع: پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر